Особливості архітектурно-планувальних рішень освітніх закладів

Автор: Ковальчук Ельвіна Ярославівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Архітектура будівель і споруд
Інститут: Інститут архітектури та дизайну
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Робота складається з 4 розділів, кожен з яких містить два та три підрозділи. Список літературних джерел містить 20. Робота складається із наукової роботи та робочих креслень. Мета дослідження - визначення основних чинників, що впливають на формування архітектури закладів освіти та обґрунтування особливостей їх проектування. Завданнями дослідження є: • Розкриття історичного та архітектурного аспектів у розвитку будівель освітніх закладів • Визначення головних факторів та тенденцій впливу навчально-освітньої функції на формування образу будівель освітніх закладів. • Визначення місця архітектури будівель освітніх закладів архітектурній типології громадських споруд. • Розробка проекту, який слугуватиме апробацією досліджених факторів. Об’єктом дослідження є архітектурні рішення будівель освітніх закладів. Предметом дослідження є функціональне наповнення будівель освітніх закладів, досвід їхнього проектування в контексті сучасної громадської архітектури, а також можливість їх гармонійного поєднання. Застосування даних досліджень архітектурних принципів і прийомів проектування на практиці дозволяє підвищити якість архітектурних рішень при будівництві нових споруд та реконструкції уже існуючих будівель і просторів для освітніх закладів, при формуванні навчальних програм, при підготовці лекційних матеріалів, а також може використовуватися у вигляді рекомендацій для Державних Будівельних Норм України. Ключові слова: освітній заклад, навчальний корпус, ВНЗ, планування.