Особливості формування комунікативних просторів виставкових споруд

Автор: Боснюк Дар'я Едуардівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Архітектура будівель і споруд
Інститут: Інститут архітектури та дизайну
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Ключові слова: виставковий комплекс, комунікативний простір, комунікативний блок, функція комунікації. Виставкова діяльність невпинно розвивається. З часом з’явилось бажання не тільки дивитися на експонати але і спілкуватись між собою. Місту необхідний простір куди можна прийти подивитись на виставку, поспілкуватись, відвідати лекції та семінари, відпочити тілом і душею та духовно збагатитись. Для задоволення цих потреб і виникають у виставкових комплексах блоки комунікативних просторів, адже це найважливіший соціальний елемент, без якого складно уявити сучасну людину, який проявляється у щоденному спілкування з оточуючими людьми (родичі, друзі, сусіди, колеги по роботі та інші.) У першому розділі проаналізовано існуючий світовий та вітчизняний досвід проектування виставкових комплексів – визначено основні їх особливості, наповнення, наявність та тип комунікативних просторів. Також визначено основні віхи розвитку даного виду діяльності. У другому розділі на основі аналізу аналогів визначено перелік факторів, що впливають на функціонально-планувальну структуру виставкових комплексів. Окрім загальних також визначено групу окремих факторів, що впливають безпосередньо на формування комунікативних просторів. На основі цієї інформації складено типологічну структуру комунікативних просторів виставкових комплексів У третьому розділі на практиці застосовано вище досліджену інформацію. На основі результатів дослідження та отриманої інформації запроектовано будівлю з двома наземними та одним підземним поверхами, що розміщується у місті Київ. А саме виставковий комплекс з блоками комунікативних просторів для дітей та дорослих.