Контент і маркування політичної реклами на українському телебаченні.

Автор: Сас Юлія Дмитрівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Журналістика
Інститут: Інститут права, психології та інноваційної освіти
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Сас Ю. Д., Гарматій О. В. (керівник). Контент і маркування політичної реклами на українському телебаченні. Магістерська кваліфікаційна робота. – Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2020. Розширена анотація. У даній магістерській роботі досліджено політичну рекламу на телебаченні як самостійного інформаційного явища, інтерес до якого пояснюється не тільки фактом виникнення і бурхливого розвитку в сучасній Україні політичної реклами, але і в значній мірі фрагментарністю її наукового осмислення. Розглянуто історію розвитку політичної реклами на українському телебаченні, а також шляхи та види політичної реклами. Проаналізувано європейський досвід регулювання політичної реклами на телебаченні. На сьогодні висока актуальність роботи обумовлена тим, що крах радянської політичної системи призвів до створення нових принципів організації інформаційного та політичного простору. За логікою перетворень, які захопили різні сторони життя суспільства, політичні актори, що діють на інформаційному ринку, змушені оскаржувати лідерство в публічній боротьбі, змагаючись за визнання в умах широкого загалу. Взаємодія неринкових та ринкових інформаційних механізмів виявило численні конфлікти, які особливо наочно проявляються в передвиборчих політичних процесах, коли велика кількість політичних конкурентів, змагаючись за «голоси» співгромадян, не один раз ставили під загрозу порядок та політичну стабільність громадян в окремих регіонах й в країні загалом. Об’єкт дослідження – політична матеріали політичної реклами (телевізійні рекламні звернення, рекламні тексти) каналів 1+1 та 24 каналу упродовж 2019-2020 рр.. Предмет дослідження – є контент та маркування телевізійної політичної реклами як специфічного виду політичної діяльності, що характеризується своїми особливостями, функціями, елементами та способами регулювання. Мета дослідження: вивчення контенту політичної реклами на українському телебаченні. Завдання роботи: - розглянути історію розвитку політичної реклами на українському телебаченні; - розглянути шляхи та види політичної реклами; - проаналізувати європейський досвід регулювання політичної реклами на телебаченні; - розглянути телевізійні новини як важливий канал отримання інформації; - визначити специфіку використання телевізійних технологій в передвиборних кампаніях; - проаналізувати контент політичної реклами на каналах 1+1 та 24 каналу в період 2019-2020 рр.; - з’ясувати особливості маркування політичної реклами на телевізійних каналах; - провести порівняння політичної реклами на телебаченні України (на прикладі каналів 1+1 та 24 каналу); - визначити шляхи вдосконалення контенту політичної реклами в Україні. Ключові слова: політика, реклама, телебачення, маркетинг, агітація, фреймінг, комунікація.