Телевізійні медіа та соціальні мережі: особливості конвергенції.

Автор: Томаш Рената Іванівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Журналістика
Інститут: Інститут права, психології та інноваційної освіти
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: АНОТАЦІЯ Томаш Р. І. Гарматій О. В. (керівник). Телевізійні медіа та соціальні мережі: особливості конвергенції (на прикладі телеканалів «1+1», «СТБ», «Новий канал» за 2019-2020 роки). Магістерська кваліфікаційна робота. - Національний університет «Львівська політехніка». Львів, 2020. Розширена анотація. Соціальні мережі – це інструменти для спілкування на основі Інтернету, які дозволяють людям взаємодіяти один з одним, обмінюючись інформацією і споживаючи її. Постійний розвиток і вдосконалення телевізійних медіа та стрімке зростання ролі і значення соціальних мереж в інформаційно-комунікаційному просторі дозволяють розглядати їх як феномен, який потребує усестороннього вивчення. Сучасні медіа намагаються засвоїти та впровадити принципи конвергентної журналістики, використовуючи можливості саме соціальних мереж. Об’єкт дослідження - акаунти телевізійних каналів «1+1», «СТБ» та «Новий канал» в соціальних мережах, залучення та використання SMM-інструментарію у їхній діяльності. Предмет дослідження – особливості конвергенції телевізійних ЗМІ та соціальних мереж на прикладі телеканалів «1+1», «СТБ», «Новий канал» та соціальної мережі Instagram упродовж 2019-2020 років. Мета дослідження: комплексне вивчення особливостей інтеграції українських телевізійних засобів масової інформації та соціальних мереж. На сьогодні очевидно, що соціальні мережі успішно поєднують сучасні технології, оперативність, багатофункціональність, мультимедійність, інтерактивність – переваги, яких немає у традиційних ЗМІ як каналах комунікації. Саме тому все більше інтернет-медіа пов’язані безпосередньо з соціальними мережами. Instagram сьогодні – це повноцінна соціальна мережа, у якій можна ділитися, спілкуватися, вести бізнес. Instagram є одним з головних інструментів формування суспільної думки в сучасному світі. Це платформа, де діє головне правило маркетингу – швидкість. Адже сьогодні, в надлишку засобів масової інформації, доводиться боротися за інтерес та лояльність аудиторії – а «лайки», коментарі і «репости» в соціальних мережах як раз і служать проявом зацікавлення чи схвалення. У даній магістерській роботі представлені теоретичні та практичні аспекти діяльності українських телеканалів у соціальних медіа, досліджено основні методи та інструменти їх просування у соціальних мережах. Проаналізовано акаунти телевізійних каналів «1+1», «Новий канал» та «СТБ» за 2019-2020 роки в соціальній мережі Instagram. Проведено порівняння різних стратегій ефективного поширення медіаконтенту. Здійснено порівняльний аналіз ефективності SMM просування до і після його використання телевізійними ЗМІ. Виявлено проблеми, що виникають у телевізійних медіа в процесі діяльності в соціальних мережах. Ключові слова – соціальні мережі, телевізійні ЗМІ, Instagram, конвергенція.