Інструменти просування контенту ЗМІ в соціальних мережах за 2019-2020 р.
Автор: Жук Артур Васильович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Журналістика
Інститут: Інститут права, психології та інноваційної освіти
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: АНОТАЦІЯ Жук А. В., Мудра І. М. (керівник). Тема: “Інструменти просування контенту ЗМІ в соціальних мережах (на прикладі “ТСН”, “The New York Times”, “ВВС”, “Хріновини”, “Новинач” за 2019-2020 роки)”. Магістерська кваліфікаційна робота. – Національний університет “Львівська політехніка”. Магістерська робота зі спеціальності – 061 «Журналістика» – Національний університет «Львівська політехніка». Львів, 2020. Метою роботи було виділити інструменти просування контенту ЗМІ у соціальних мережах. Не усі ЗМІ правильно використовують соціальні мережі для просування журналістського контенту. У дипломному дослідженні ми навели ті інструменти, які варто застосовувати ЗМІ для ефективного просування медіапродукції у соціальних мережах. Унікальність соціальних мереж як комунікативного каналу полягає у вірусному поширенні інформації. Це одна з тих властивостей, які роблять їх привабливими для просування ЗМІ. Об’єкт дослідження — соціальні мережі Facebook, Instagram та месенджер Telegram. Предмет дослідження — контент, який поширюють ЗМІ в соціальних мережах та інструменти, які використовують для цього. Мета наукового дослідження: виділити інструменти просування контенту ЗМІ у соціальних мережах. Просування ЗМІ в різних соціальних мережах має свою специфіку. В першу чергу, кожна соціальна мережа має особливі вимоги до контенту. Не кожна новина, яку ЗМІ публікує на своєму сайті, повинна бути в соціальних мережах. Тому заголовки повинні бути короткими, у них необхідно використовувати зрозумілі контекстні фрази, ключові слова. Текст необхідно писати у новинному форматі. Просування контенту через соціальні мережі, — один з найважливіших способів підвищення ефективності ЗМІ. Сьогодні більшість мас-медіа активно працюють в інтернет-просторі та все частіше намагаються реалізувати стратегію “360 градусів”, яка націлена на охоплення усіх можливих носіїв медіа. Принципово новий вид діяльності ЗМІ в сучасному інформаційному просторі — створення контенту для мобільних пристроїв. Він включає в себе найбільш популярні розділи сайту ЗМІ, дозволяє читати свіжий матеріал та стрічку новин, яка оновлюється практично цілодобово. Ключові слова: SMM, Facebook, Instagram, Telegram, просування, ЗМІ, таргетована реклама, контент, соціальні мережі, месенджери. Перелік використаних літературних джерел: 1. Бергер Й. Психология сарафанного радио: как продукты и идеи становятся популярными / пер. с англ. / Йона Бергер ; Е. Н. Ивченко. – М. : МИФ, 2013. – 240 с. 2. Вебер К. С. Сравнительный анализ социальных сетей. / К.С. Вебер, А. А. Пименова. Вестник ТГУ. – 2014. – Т. 19. – Вып. 2. С. 634 – 635. 3. Довженко О. Соціальна лінь [Електронний ресурс] / Отар Довженко // Mediasapiens. – 2015. – Режим доступу: http://blogs.mediasapiens.ua/?id=3847. 4. Кабани Ш. SMM в стиле дзен. Стань гуру продвижения в социальных сетях и новых медиа : пер. с англ. / Шама Кабани, Н. Г. Фрейман. – СПб. : Питер, 2012. – 240 с. 5. Полякова А. В. Роль таргетинга в интернет-маркетинге / А. В. Полякова, И. П. Бородина // Таврический научный обозреватель. – 2015. – № 5–1. – С. 116-118.