Надземна багатоповерхова стоянка у м. Львів

Автор: Вахула Андрій Михайлович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Промислове і цивільне будівництво
Інститут: Інститут будівництва та інженерних систем
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Вахула А.М., Була С.С. (керівник). Надземна багатоповерхова стоянка у м. Львів. Магістерська кваліфікаційна робота. – Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2020. Розширена анотація. Проблема місць для паркування автомобілів є надзвичайно важливою. У порівнянні із 2014 роком кількість авто у Львові збільшилась щонайменше на 30-40%. Відповідно, питання розвитку автопаркувальної інфраструктури є надзвичайно гострим. Досвід європейських міст показує ефективність використання багатоповерхових стоянок, що дозволяє зменшити витрати на оренду землі, що знаходиться у комунальній чи приватній власності та більш раціонально використовувати простір. Наявність подібних надземних стоянок зменшити завантаженість вулиць міста та дозволить покращити логістику переміщень жителів великого міста. Проектування підземних автостоянок у Львові є ускладненим через важкі інженерно-геологічні умови та високі грунтові води і у кінцевому випадку буде абсолютно не рентабельним. Саме тому проектування такого типу автостоянок, які запроектовані у даній магістерській роботі є дуже актуальним. В першому розділі виконано аналіз об’ємно-планувальних, та конструктивних рішень будівлі. Наведено вихідна інформація щодо майданчика будівництва, основні показники генплану та основні технічні рішення щодо інженерних комунікацій у будівлі. В другому розділі наведено розрахунок будівельних конструкцій за першою та другою групою граничних станів, а саме: плити, колони, фундаментів та сходів. У третьому розділі було наведено технологічну карту по виконання бетонувальних робіт, вибір способу ведення робіт. Також було розраховано основні параметри будівельного генерального плану майданчика будівництва та наведено календарний графік будівництва. Виконано відповідні креслення для вищезгаданих розділів. В четвертому розділі було розраховано локальний та об’єктний кошторис будівництва. У п’ятому розділі було описано числові дослідження з визначення вогнестійкості залізобетонної колони, що піддається нерівномірному нагріву. Було проаналізовано її залишкову несучу здатність за декількома методиками розрахунку. Об’єкт дослідження: архітектурно-будівельні, інженерно-конструктивні, технологічні , економічні та наукові аспекти при проектуванні надземної багатоповерхової автостоянки. Предмет дослідження: надземна багатоповерхова автостоянка. Мета дослідження: проектування будівлі надземної багатоповерхової автостоянки. У магістерській роботі представлено проект багатоповерхової автостоянки. У комплексі проектованих споруд входятьі: будівля багатоповерховоїі автостоянкиі для тимчасового зберіганняі автомобілів відвідувачів вокзалу, іі торгівельнийі центр, із п’ятьма надземнимиі та двома підземними поверхами наі 286 машино-місць; мережіі водопостачання, каналізаціїі, електропостачанняі та зв’язкуі; пішохідні тротуариі, проїзди та відкритий майданчик на 32і машино-місцяі для тимчасової стоянки автомобілів перед будівлеюі. Ключові слова: багатоповерхова автостоянка, розрахунок конструкцій, визначення залишкової міцності, генеральний план, паркування Перелік використаних літературних джерел: 1 ДБН В.2.3-15:2007 Автостоянки і гаражі для легкових автомобілів.-К., 2007 2 ДБН А.3.1-5-2009 Організація будівельного виробництва.-К., 2011. 3 ДБН В.1.2-2:2006. Навантаження і впливи / Держбуд України, 2006р. 4 ДБН В2.1.10-2009. Основи та фундаменти споруд: Київ, Мінрегіонбуд України, 2009 5 ДБН В.2.6-98:2009 “Бетонні і залізобетонні конструкції” - К:, 2011 .