Розроблення веб-сайту для готельно-ресторанного комплексу "Ідилія"

Автор: Ольховик Вероніка Олександрівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Інститут: Інститут гуманітарних та соціальних наук
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Ольхових В.О., Думанський Н.О. (керівник). Розроблення веб-сайту для готельно-ресторанного комплексу "Ідилія" – Національний університет «Львівська Політехніка», Львів, 2020. Розширена анотація Однією з характерних рис сучасного суспільства є всеосяжна інформатизація, яка стає визначальним чинником розвитку всіх сфер життєдіяльності людей. Суспільні зміни, пов’язані з інформатизацією, економічними та соціально-політичними трансформаціями суттєво впливають на роль, значення бібліотеки як соціального інституту, покликаного сприяти інформатизації суспільства, забезпеченню загальної доступності до знань та інформації, ефективному їх використанню. Специфіка ресторанного бізнесу як галузі сфери послуг передбачає під новітніми (інноваційними) технологіями не тільки поліпшення якості життя людей, красиво і смачно приготовленої їжі, але і грамотно вибудувані стосунки з клієнтами, правильну маркетингову політику і PR-стратегію, а також облік необхідності комерціалізації інноваційних розробок. Пошуки і налагодження нових шляхів комунікації з клієнтами та вихід на нову аудиторію є одним із ключових напрямків роботи для ресторанного бізнесу у найближчі роки. Об’єкт дослідження – діяльність готельно-ресторанних комплексів. Предмет дослідження – створення веб-сайту для готельно-ресторанного комплексу «Ідилія». Метою дослідження є розробка веб-сайту для готельно-ресторанного комплексу «Ідилія». Основні завдання: здійснити аналіз наукових джерел та інтернет ресурсів, які стосуються тематики інформаційного забезпечення діяльності готельно-ресторанного бізнесу; проаналізувати міжнародний досвід у сфері інформаційного забезпечення діяльності готельно-ресторанного бізнесу; описати діяльність готельно-ресторанного комплексу «Ідилія»; 74 проаналізувати об’єкти предметної області та нормативні документи установи; побудувати інформаційну та функціональну модель функціонування готельно- ресторанного комплексу «Ідилія»; здійснити вибір технологічних рішень для реалізації створення сайту. В першому розділі проаналізовано наукові, навчально-методичні джерела та визначено особливості щодо проведення рекламно-інформаційного забезпечення готельно-ресторанних комплексів. Результат аналізу законодавчих й нормативних актів показав, що на законодавчому рівні питання рекламної діяльності готелями та ресторанами врегульовано на достатньому рівні. В Україні існують спеціалізовані Інтернет сайти, у яких зібрана низка віртуальних турів і споживач має можливість їх безкоштовного перегляду. Аналіз міжнародного досвіду показав, що питання організації готельно- ресторанної справи загалом, та її інформаційне забезпечення зокрема, закордоном широко вивчається у спеціалізованих закладах вищої освіти. У другому розділі здійснено аналіз предметної області – готельно- ресторанного комплексу «Ідилія». ГРК «Ідилія» – це сучасний комплекс господарської діяльності, який надає готельні та ресторанні послуги у м. Львів. Рекламна діяльність готельно-ресторанного комплексу «Ідилія» сьогодні проводиться засобами соціальних мереж Facebook та Instagram, а також на інтернет-порталах, які є своєрідними маршрутизаторами по готелях т ресторанах Львова. Проте такий комплекс заходів недостатній для повного інформаційного забезпечення установи. У третьому розділі представлено інформаційну та функціональну моделі розв’язання задачі – створення веб-сайту для готельно-ресторанного комплексу «Ідилія». На основі аналізу популярних платформ для створення сайту було здійснено вибір технологічного рішення для розробки медіатеки– CMS Word Press. У четвертому розділі детально представлено процес встановлення локального веб-сервера та описано кроки реалізації практичного завдання 75 магістерської кваліфікаційної роботи – розробка сайту для ГРК “Ідилія” з використанням CMS WordPress. У розділі подано опис основних переваг плагіна, який здійснює можливість замовлення послуг та бронювання проживання у готелі, оскільки саме ці функції є ключовими при роботі сайту ГРК. Представлено знімки екрану та опис основних сторінок сайту та процесу бронювання номеру ГРК “Ідилія”Ключові слова: готельно-ресторанний комплекс, реклама, веб-сайт, інформаційно-рекламне забезпечення. Перелік використаних літературних джерел 1. Вардеванян В. А. Специфіка використання маркетингових комунікацій у ресторанному бізнесі / В. А. Вардеванян // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. – 2017. – Вип. 45(1). – С. 95-101. 2. Вовчанська О.М. Особливості контекстної реклами як напряму розвитку маркетингових комунікацій закладів ресторанного господарства / Вовчанська О. М., Іванова Л. О. // Global marketing: analysis and challenges of our time : Conference Proceedings (May 16-17th, 2019. Batumi). – Batumi. 2019. – P. 125-128. 3. Завадинська О. Інноваційні маркетингові методики підвищення лояльності споживачів послуг сфери ресторанного бізнесу / О. Ю. Завадинська // Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія : Менеджмент соціокультурної діяльності. – 2018. – Вип. 1. – С. 137-148. 4. Камушков О.С. Застосування інтернет-маркетингу рекламної діяльності на підприємствах готельно-ресторанного господарства / О. С. Камушков, В. А. Язіна // Економічна та продовольча безпека України. – 2015. – No 3-4. – С. 24-27. 5. Колонтаєвський О.П. Креативний маркетинг в готельно-ресторанному бізнесі / О. П. Колонтаєвський, М. В. Гиря // Комунальне господарство міст. Серія : Економічні науки. – 2018. – Вип. 6. – С. 50-53. 76 6. Коркуна О. Вплив реклами в соціальних мережах на розвиток готельно- ресторанного бізнесу в Україні / Орислава Коркуна, Роксолана Калитин // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. матеріалів наук.- практ. семінару (3 жовтня 2019 р., с. Гута). – Львів, 2020. – С. 28-30 7. Кузьменко О. О. Особливості організації PR-кампаній в закладах готельно- ресторанного бізнесу / О.О.Кузьменко, Д.Ю.Лебідь // Теорія, практика та інновації розвитку туристичної і готельно-ресторанної індустрії: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. – Умань: Видавничо- поліграфічний центр «Візаві». – С. 133-136. 8. Подзігун С.М. Управління маркетинговими комунікаціями у готельно- ресторанному бізнесі / С. М. Подзігун // Інтелект XXI. – 2017. – No 2. – С. 163-168. 9. Терещук Н.В. Роль маркетингу в готельно-ресторанному бізнесі / Н.В.Терещук // Н.В. Терещук // Матеріали ІІ Всеукраїнської науково- практичної конференції «Управлінська діяльність: досвід, тенденції та перспективи». – Харків: ХНУБА. – 2020. – С. 217-219.