Проект інформаційної системи діяльності салону краси
Автор: Волошин Соломія Олегівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Управління ІТ проектами
Інститут: Інститут комп'ютерних наук та інформаційних технологій
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Волошин С.О., Буров Є.В. (керівник).Проект інформаційної системи салону краси. Магістерська кваліфікаційна робота.- Національний університет «Львівська Політехніка», Львів, 2020. Розширена анотація. Салони краси зарекомендували себе як стійка до спаду галузь по всьому світу . Незважаючи на те, що продажі впали в порівнянні з найвищими показниками 2008 року внаслідок Великої рецесії, вони залишаються надійними з довгостроковим позитивним прогнозом. Зі зростанням доходів на душу населення у Сполучених Штатах з 2015 року салони краси швидко розвиваються, а галузь приносить 56,2 мільярда доларів у США. Догляд за волоссям - це найбільший сегмент з 86 000 локацій. Очікується, що дохід від догляду за шкірою до 2018 р. складе майже 11 млрд. Дол. США. Це зростання частково зумовлене загально зростаючим усвідомленням важливості догляду за шкірою серед американських жінок, а також, зокрема, збільшенням ринку для чоловіків. [ 4] Ринок широко розподілений по всій Америці, з концентрацією на Північному Сході та Середньому Заході.[1] Також спостерігається зростаюча тенденція появи салонів магазинів, що використовують інтернет-маркетинг, щоб залучити клієнтів і конкурувати з франчайзинговими мережами [5]. За оцінками Міністерства праці США, зайнятість у Сполучених Штатах зросла на 20% у період 2008–2014 рр., Із найбільшим зростанням зайнятості спеціалістів по догляду за шкірою. [4] Кожен день у салон приходить безліч відвідувачів, основною метою яких є отримання певної послуги та придбати косметичні товари, що продаються . Але перш ніж записатись на послугу, вони задають багато запитань про вартість послуг, тривалість часу, якість, переваги тощо. Таким чином, ви знову і знову отримуєте питання, які рано чи пізно починають вас дратувати. За допомогою програмного забезпечення можна легко усунути всі ці клопоти та надати клієнтам всю основну інформацію про ваші косметичні товари та послуги. Автоматизація допомагає підприємствам залишатися конкуренто спроможними, сприяючи збільшенню обсягу виробництва за менших витрат. Основною перевагою, пов’язаною з використанням автоматизованих систем, є те, що автоматизація зменшує кількість персоналу та робочих годин, необхідних для надання послуги. Компанії здатні контролювати витрати, автоматизуючи нудні та трудомісткі завдання, зменшуючи кількість часу, витраченого на ручну працю.[3] Автоматизовані каси - це один із прикладів того, як автоматизація забезпечує більш швидкі та зручні банківські послуги для населення, звільняючи час працівника банку для виконання інших завдань. У сферах послуг, де людський контакт є важливою складовою, автоматизація надає працівникам додатковий час, щоб допомогти клієнтам або клієнтам із більш складними проблемами.[1] На сьогоднішній день безліч салонів краси стикаються з актуальною проблемою, що полягає в необхідності зниження витрат і більш раціональному витрачанні наявних у розпорядженні фінансових та косметичних ресурсів. Підвищення ефективності роботи може досягнутися за рахунок оптимізації управлінських і адміністративних бізнес-процесів та за допомогою впровадження автоматизованих інформаційних систем.[6] Начвність такої ІС скоротить трудові витрати персоналу і підвищується якість послуг, що надаються. При стрімкому збільшені обсягів інформації, яку потрібно обробити та задокументувати, збільшується і час, щоб виконати ці процеси.[2] Тим самим виникає потреба у створенні автоматизованої ІС, яка допоможе спростити, прискорити, а також автоматизувати функції даного салону краси. Програмне забезпечення для управління салонами краси, яке буде створено в рамках цього проекту, є організаційно здійсненним, оскільки воно матиме позитивний вплив як на бізнес, так і на персонал.[2] Незважаючи на те, що для підготовки персоналу з використання та обслуговування програмного забезпечення знадобиться певний проміжок часу, в довгостроковій перспективі бізнес отримає велику вигоду від часу, який програмне забезпечення має на меті заощадити. Об’єкт дослідження- магістерської роботи є процес функціонування салону краси. Предметом дослідження методи і засоби проектування інформаційної системи функціонування салону краси. Метою магістерської кваліфікаційної роботи полягає у розробці автоматизованої інформаційної системи роботи салону краси. В результаті дослідження було створено проект інформаційної системи для салону краси. Дана ІС повинна прискорити роботу персоналу ,сприяючи скороченню тимчасового інтервалу від звернення клієнта в салон до отримання клієнтом послуги,знизити трудовитрати персоналу ,а також заощадити час на пошук інформації про клієнтів. Ключові слова-салон краси, інформаційна система,послугги,бізнес-процеси. Перелік використаних літературних джерел. 1. Саранова Н.С., Короткова Н.Н. Разработка Информационной системы для салона красоты /2.Материалы VIII Международной студенческой электронной научной конференции «Студенческий научный форум» - Режим доступа: http://www.scienceforum.ru/2016/pdf/18878.pdf. 2. Sharov S., Sushko E. Розробка інформаційної системи для аналізу діяльності співробітників компанії // Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology. 5(3). С. 73–88 3. Жадан М.С. Управление проектами создания локализованных бизнесформирований. Классификация / М.С.Жадан, П.А.Тесленко, Т.М.Дидур, // Восточноевропейский журнал передовых технологий. – Харьков: "Технологический центр",2012. — № 1/11 (55). — С. 28 – 30. 4. Полковников А. В. ФАКТОРИ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ ТА ТЕХНОЛОГІЙ В УПРАВЛІННІ / А. В. Полковников, М. Ф. Дубовик. – Россия: ЗАО "Олимп-Бизнес", 2015. – 552 с. – (978-5-9693-0291-4). 5. Елиферов В.Г. Бизнес-процессы: Регламентация и управление: Учебник / В.Г. Елиферов. - М.: НИЦ ИНФРА-М, 2013. - 319 c. 6. Репин В. В., Бизнес-процессы. Моделирование, внедрение, управление. – М.:Манн, Иванов и Фербер, 2013. – 512 с.