Особливості використання сюжетних ретроспективних форм в мультиплікаційному дизайні

Автор: Волошина Анастасія Ігорівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Дизайн
Інститут: Інститут архітектури та дизайну
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: АНОТАЦІЯ Магістерська кваліфікаційна робота присвячена вивченню стильових напрямків та засобів формування мультиплікації. У роботі було проведено грунтовне дослідження ретроспективних форм мультиплікації Disney та її популяризації в 30х-60х роках. Проаналізовано науково-теоретичний матеріал із створення традиційної анімації її принципах та основ техніки, опрацьовано навчально-методичну літературу фундаментальних досліджень в галузі мультиплікація, проведено аналіз наукової термінології та структури мультиплікаційного дизайну .Здійснено комплексний аналіз практичного досвіду мальованої анімації. У першому розділі досліджено історіографію виникнення і становлення мультиплікації. В першому пункті розділу розглянуто історію виникнення мультиплікації та розвиток мультиплікації Disney у 30x-60x роках. Другий пункт направлений на огляд літературних джерел, закордонних та вітчизняних публікацій. Другий розділ характеризує засоби формування анімації в сучасному світі. В першому пункті наведено приклади використання анімації в сучасному медіапросторі. У другому пункті досліджено мультиплікацію та її види. Третій пункт присвячений етапам створення та принципам мультиплікації Disney. В третьому розділі сформульовано концептуальні підходи до розробки серії авторських коротко сюжетних роликів. Описана концепція авторської пропозиції. Розглянуто типологію набору інфографіки зображення сюжетних ретроспективних форм. Показано методику створення серії авторських роликів та їхні композиційні особливості. Кінцевим пунктом є конструктивні особливості та функціональне призначення коротко сюжетних роликів. Додано загальний висновок з тлумаченням результатів дослідження та список використаних джерел. Після проведення дослідження було виявлено стильові напрямки формування візуально-образної частини авторської мультиплікації Структура побудови візуально-образної частини базується на ретроспективних формах Disney 30х-60х років. В результаті, виокремлено основні етапи проектування анімацій за даною темою. Мета магістерської кваліфікаційної роботи досягнута шляхом створення короткосюжетних роликів з використанням візуальних та функціональних прийомів традиційної анімації Disney 30х-60х років в комп’ютерній 2D графіці. Ключові слова: анімація, мультиплікація, технології, ретроспективні форми.