Формування архітектури загальноосвітніх шкіл у Марокко

Автор: Ель Яндузі Мохамед Юссеф
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Архітектура будівель і споруд
Інститут: Інститут архітектури та дизайну
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: У будь-якій країні освіта є ключовою для розвитку, і її найменше нехтування може мати тривожні наслідки для добробуту дітей та їхнього майбутнього. Ситуація у країна наразі є пригніченою, адже нерівність, велика дистанція між різними прошарками населення, відсутність бажання до дії — пригнічує і не дає поштовхів для майбутніх поколінь. В Марокко рівень освіти не є на дуже високому рівні, проте за рахунок освітніх програм, створення нових шкіл ситуація покращується. Розроблена модель загальноосвітньої школи у місті Сіді Рахал Читай у Марокко спроектована за наступними тенденціями: • забезпечення планувальними, конструктивними засобами і обладнанням гнучкого планування будівель, можливість іншого функціонального використання приміщень шляхом їх трансформації і універсалізації, • прагнення до досягнення більшої компактності будівель, скорочення комунікацій і забезпечення коротких зв’язків між різними групами приміщень, • створення навчальних секцій з розвиненим рекреаційним приміщенням, використовуваним для різних видів діяльності учнів, що має особливе значення при подовженому дні; • Використання елементів архітектури марокканського стилю на фасадах та в розвитку територій. Будівля школи запроектована на 1000 учнів різних вікових груп, крім 50 класів для навчання є приміщення для саморозвитку, коворкінгу, різних шкільних організацій, медіатеки, майстерні, спортивна зала, зона для навчання на відкритому повітрі, тераси, внутрішній та зовнішній двори з зонами для занять спорту та відпочинку. Дана школа має стати новим сучасним місцем для навчання школярів та їх подальшого розвитку.