Будівля обслуговування автотранспорту заводу виробництва та переробки м’яса в м. Чернігів
Автор: Панасюк Анастасія Вікторівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Промислове і цивільне будівництво
Інститут: Інститут будівництва та інженерних систем
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Будівля запроектована 1-поверховою в межах зони обслуговування та 2-поверховою – в адміністративно-побутовій частині, прямокутної форми у плані з розмірами в осях 68,4х30,0 м (висота поверху від підлоги до низу несучих кон-струкцій становить 7,39 м, у вбудові на першому поверсі – 3,28 м, на другому поверсі – 3,35 м) і прибудовою квадратної форми з розмірами в осях 12,0х12,0 м (висота поверху від підлоги до низу несучих конструкцій становить 4,52 м). Ма-ксимальна відносна позначка будівлі +8,690. Між 2 частинами будівлі влаштова-ний деформаційний шов. Будівля виконана по збірно-монолітній схемі. Каркас складається з багато-пролітних рам з кроком 7,2 і 9,0?6,0 м зі збірних залізобетонних колон, в осях 6-8 / A-Е – з монолітних залізобетонних колон і сталевих кроквяних балок покрівлі. Поперечні рами складаються із збірних залізобетонних колон перетином 500х500 мм, сталевих та залізобетонних балок. Кріплення конструкцій покрівлі до колон прийнято шарнірним, з’єднання колон з фундаментами – жорстким. Фундаменти – пальові. Палі забивні залізобетонні. Ростверк – монолітний залізобетонний окремий стаканного типу, в осях 6-8 / A-Е – залізобетонний мо-нолітний стовпчастого типу. Під стіни сходових клітин – плитний ростверк. По контуру будівлі виконані монолітні стіни, які виконують роль цоколя. В осях 6-8/A-Е на позначці +3,520 виконано монолітну залізобетонну плиту перекриття, що спирається на монолітні залізобетонні балки. Балки при-микають до монолітних колон. В осях 1-6, 8-12/А-Е колони – збірні залізобе-тонні. В осях 6-7/А-Б розташована монолітна сходова клітка. Стіни сходових клі-тин виконуються монолітними залізобетонними разом із примикаючими до них колонами. Робоча арматура залізобетонних конструкцій прийнята класу А500С, по-перечна арматура – класу А500С, А240. Балки покриття – металеві із прокатних двотаврів за ДСТУ 8768:2018, сталь С255. Зв’язки покриття з квадратних прокатних труб за ДСТУ Б В.2.6-8-95, сталь С255. Фахверк – металевий із прокатних квадратних труб за ДСТУ Б В.2.6-8-95, сталь С255. Металеві конструкції покриваються захисними лакофарбовими матеріалами. Настили – пресований решітчастий оцинкований настил Р 34*33/30*3, S2, Zn, тип А. Сходи зовнішні та технологічні – сталеві, по косоурах зі швелера за ДСТУ 3436:96 з паралельними полицями, сходи - пресований ґратчастий настил оцинкований. Покрівля з системою ухилів величиною 2,5%. Покрівля викону-ється за сталевим профільованим настилом. У технологічному розділі мною було розроблено технологічну карту для влаштування збірних колон та складений календарний графік для виконання ос-новних будівельно-монтажних робіт. За розрахунками, тривалість будівництва становить 102 робочих днів. В економічному розділі мною було складено локальний кошторис на осно-вні будівельні-монтажні роботи. Всі розрахунки були зроблені на основі цін та норм часу для основних будівельних робіт станом на грудень 2021 року. Я роз-рахувала загальну вартість будівництва. Орієнтовна вартість будівництва скла-дає 30394,046 тис. грн. Вартість спорудження 1 м2 корисної площі – 13840,64 грн/м2. Темою наукового розділу було дослідження неметалевої композитної ар-матури, її особливості, переваги та недоліки при використанні в будівельних кон-струкціях. Підбір даного типу арматури потребує ретельності, адже, судячи з по-рівняльної характеристики, механічні властивості склопластикової арматури, яку випускають середні й малі компанії України, різняться в широких межах. Особливо важливо мати ТУ на кожну партію композитної арматури, що викори-стовується в будівництві, та при виконанні робіт перевіряти відповідність зна-чень характеристик міцності та деформативності арматури, за якими виконува-вся розрахунок конструкцій й арматури, котра є в наявності. При невідповідності цих значень необхідно перерахувати конструкції за реальними значеннями хара-ктеристик міцності та деформативності, які необхідно отримати при випробу-ванні в сертифікованих лабораторіях. Наявність нерозв’язаних проблем щодо не-металевої композитної арматури підводить до висновку, що для даної споруди рекомендується використання металевої арматури. Ключові слова: бетон, збірна колона, монолітні залізобетонні конструкції, технологічна карта. Перелік використаних джерел: 1. ДБН В.1.2-14:2009. Загальні принципи забезпечення надійності і конструкти-вної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ 2. ДБН В.1.2-2:2006. Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об’єктів. Навантаження і впливи 3. ДБН В.1.1-12:2014. Будівництво у сейсмічних районах України 4. Бетонні та залізобетонні конструкції. Основні положення: ДБН В.2.6-98:2009. [Чинні від 2011-07-01]. – К.: Мінрегіонбуд України, Державне підприємство “Укрархбудінформ”, 2011. – 71 с. – (Державні будівельні норми). 5. ДБН В.2.1-10-2009 «Основи і фундаменти споруд. Основні положення проек-тування. Зміна 1» – К.: Мінрегіонбуд України, 2011. – 57 с.