Удосконалення конструкції ротора вентильного реактивного двигуна для системи з мінімальними пульсаціями моменту
Автор: Глинка Іван Іванович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Електромеханічні системи автоматизації та електропривод
Інститут: Інститут енергетики та систем керування
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: У вступі на основі аналізу сучасної літератури описано розвиток виробництва вентильних реактивних двигунів, способи досягнення необхідних результатів для отримання техніко-економічних характеристики електроприводу для сучасних умов. У першому розділі описано будову сучаснихвентильних реактивних двигунів, та види їх управління. Наведені загальні відомості про конструкції статора та ротора для вентильних реактивних двигунів, принцип утворення електромагнітного моменту, який приймає максимальне значення при різних положеннях ротора щодо сердечників статора. Переваги та недоліки, які в подальшому впливають на роботу двигуна, а це вже приведе їх до різних сфер застосування. [1] У другому розділі показано особливості обчислень вентильних реактивних двигунів, при споживанні електричної енергії з джерела живлення в яких основними параметрами є U, I, f, а характеризуються перетворенням вихідними параметрами, в числі яких електромагнітний момент (M) і частота обертання (?). Описано автономну систему проектування, яка допоможе спроектувати потрібний двигун, та схеми його управління.[2] У третьому розділірозглядаємо підсистему,яка досліджуєВРД. Описана підсистема, складається з пакету програм яка досліджує особливості вхідних та вихідних даних. В четвертому розділі досліджуємо характеристики, та їх вплив на роботу ВРД. Як видно з результатів дослідження пульсацій, кількість секцій обмотки статора суттєво впливають на нестабільність електромагнітного моменту, пульсації частоти обертання в значній мірі залежать від моменту інерції обертових частин двигунівта приводних механізмів. З результатів досліджень зроблені висновки.[3,4] Об’єктом дослідження цієї кваліфікаційної роботи є вентильний реактивний двигун з класичною та U-подібною конструкціями. Предметом дослідження єпульсації електромагнітного моменту та їх вплив на стабільність обертання двигунів. Мета роботи – вдосконалити конструкцію ЕМП ВРД за розмірами, для мінімізації пульсацій електромагнітного моменту. Перелік використаних літературних джерел: 1. Ткачук В.І., Каша Л.В. Гайдук В.Г. Вентильний реактивний двигун з буфером енергії і з найпростішою схемою комутатора // Електротехніка і електромеханіка. Науково-практичний журнал, №1, 2002. – с. 71-78. 2. Ткачук В.І., Каша Л.В. Математична модель вентильного реактивного двигуна з широтно–фазовим керуванням // Вид–во НУ "Львівська політехніка" Вісник "Електроенергетичні та електромеханічні системи" –2001 – №435 – с. 123-128. 3. Ткачук В.І., Каша Л.В. Широтно–імпульсне регулювання вентильного реактивного двигуна з буфером енергії // Праці 2–ої МНТК Луганськ – 2003 – с. 5-9. 4. Ткачук В.І., Каша Л.В. Комп’ютерне симулювання електромеханічних процесів в керованому електроприводі з вентильним реактивним двигуном // Вид–во НУ "Львівська політехніка" Вісник "Електроенергетичні та електромеханічні системи" №487 – 2003 – с.253-262.