Обґрунтування параметрів високошвидкісного дибалансного вібраційного транспортера для транспортування транспортної упаковки

Автор: Пащенко Ростислав Геннадійович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Машини і технології паковання
Інститут: Інститут механічної інженерії та транспорту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Використання вібротехнологій у сучасній промисловості фактично можуть задовольнити майже всі потреби промисловості у транспортуванні та створенні обладнання. Основною перевагою у використані такого типу обладнання є виробнича або економічна необхідність. Функції ж конструктора – беручи за основу завдання, які регламентоване в темі роботи, реалізувати конструкцію з закладеними технічними та технологічними параметрами. В даній магістерській роботі я спробував розкрити етапи проектування вібраційного транспортера для транспортування групової упаковки. Була розглянута можливість створення лінії довжиною з вібротнаспортерами, яка повинна переміщати ящики масою 11кг з габаритами 280?190?70мм та продуктивністю не менше 2шт/с. Тобто, швидкість транспортування повинна бути близько 550мм/c. Сучасна промисловість використовує великогабаритне вібраційне технологічне обладнання в широкому спектрі. Реалізація такого обладнання найчастіше використовується на основі інерційного та ексцентрикового приводів. (рис. 1). Перевагою такого обладнання є те, що система розвиває високі динамічні зусилля при невеликих відносно габаритах приводу, що є економічно вигідно, завдяки тому що, такі системи працюють у білярезонансних режимах. При дослідженні даного типу обладнання є можливість спостерігати, що для транспортування групової упаковки та інших виробів на відносно великі дистанції використовують двомасові резонансні коливальні системи, які базуються на витих пружних елементах. Об’єкт дослідження: Вібраціний двомасний транспортер. Предмет дослідження: Забезпечення необхідної високої швидкості транспортування на досить масивному обладнанні. Мета: Полягає в обґрунтуванні найбільш раціональної конструкції (вибір структури, типу привода, режиму роботи) та у підборі інерційно-жорсткісних і силових параметрів (з подальшим виходом на конструктивні параметри) вібраційного транспортера, призначеного для транспортування виробів зі швидкістю близько , масою завантаження близько на погонному метрі. Дальність транспортуються виробів – 8м В даній магістерській роботі ми обґрунтували найбільш раціональної конструкції (вибір структури, типу привода, режиму роботи) та у підборі інерційно-жорсткісних і силових параметрів (з подальшим виходом на конструктивні параметри) вібраційного транспортера, призначеного для транспортування виробів зі швидкістю близько , масою завантаження близько на погонному метрі. Дальність транспортуються виробів – 8м.