Дослідження та удосконалення адміністрування інструментів збутової діяльності СП ТзОВ «Галка Лтд»
Автор: Іщів Софія Ігорівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Бізнес-адміністрування
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Ефективна діяльність підприємства безпосередньо залежить від збутової діяльності. Ефективне адміністрування інструментів збутової діяльності є саме тим найкращим шляхом для приросту прибутку підприємства. Найкращий спосіб адміністрування збутової діяльності здійснюється шляхом застосування концепції «4 Р»: Product, Price, Place, Promotion. Проаналізувавши всі можливі засоби промоції було встановлено, що найраціональнішим способом є покращення реклами, оскільки, порівняно із іншими інструментами, це потребує найменше фінансових втрат. Метою магістерської кваліфікаційної роботи є дослідження та удосконалення адміністрування інструментів збутової діяльності спільного українсько-англійського підприємства у формі ТзОВ «Галка Лтд». Структура магістерської кваліфікаційної роботи складається із чотирьох розділів. В першому розділі розглянуто методологічні основи та сучасні підходи адміністрування збутової діяльності підприємств. Опрацьовано законодавче та нормативно – правове регламентування підприємства щодо здійснення адміністрування збутової діяльності підприємства. Адміністрування інструментів збутової діяльності означає створення системи товароруху, тобто системи, яка забезпечує доставку продукції до місця продажу (споживання) в точно визначений час, з максимально високим рівнем обслуговування покупців, тобто управлінська діяльність з планування, втілення в життя і контролю за фізичним переміщенням продукції від місця її виробництва до місць продажу з метою задоволення потреб споживачів і з вигодою для виробника (Баланова Л.В., 2019, с. 245). Основними складовими елементами адмінстурвання є: діловодство, документація, інформаційне забезпечення та формалізування управлінських рішень.функціи? адміністрування.Система адміністрування документаціі? складається із сукупності документів, які використовують в процесі документаціи?ного забезпечення управління. Для забезпечення ефективноі? роботи органів управління необхідно, щоб документи були оформлені за певними правилами та мали обов’язкові реквізити, розташовані у певному порядку, лише за такоі? умови вони будуть запорукою ефективноі? діяльності органів управління. Практичне значення управлінських документів є запорукою раціонального використання їх в установах та підприємствах, що підвищує ефективність управлінськоі? діяльності. Документування управлінськоі? діяльності — узагальнене системне явище, вияв вищоі? потреби об’єкта управління та необхіднии? елемент управлінського процесу (Прокопець Л.В., 2017, с.61-63). Є необхідність запровадження електронного документообігу в установі, автоматизованого контролю виконання на всіх етапах роботи з документами нині не викликає сумнівів. Система електронного документообігу кардинально підвищує якість роботи виконавців, забезпечує підготовку документів у встановлені строки, автоматизацію процесів розмно- ження документів, відстеження переміщення паперових документів усередині організаціі?, здіи?снення контролю дотримання порядку передачі конфіденціи?ноі? інформаціі?.(Асанова Л, 2021, с. 156-160). Адміністрування збутової діяльності підприємства включає: організацію збору інформаціі? про попит; висновок зі споживачами господарських договорів на поставку продукціі?; вибір форм і методів реалізаціі? продукціі?, способів доставки і?і? споживачеві; підготовку продукціі? до відправлення споживачу; технологію руху товарів; організацію інформаціи?но-диспетчерської служби, звітності; організацію торговельноі? комунікаціі?, правовоі? и? претензіи?ноі? роботи; організацію стимулювання попиту і рекламноі? діяльності (Хілорме Т., Перевозова І., Сакун А., Резнік О., Хаустова Є, 2021, с. 1-7). Стимулювання збуту на підприємстві відбувається за трьома основними напрямами: 1. Стимулювання споживачів. 2. Стимулювання торгових посередників. 3. Стимулювання власного торгового персоналу. На сучасному етапі розроблена система показників оцінювання результативності и? ефективності проведеноі? підприємством збутовоі? політики, яка представлене трьома групами показників: - узагальнюючі показники ефективності всієі? виробничо-господарської діяльності; - показники ефективності використання основних видів ресурсів; -показники перспективності товарних асортиментів, конкурентоспроможності підприємства. (Сакун Ж.А., 2021, с. 112-117) В другому розділі досліджено основні види діяльності СП ТзОВ «Галка Лтд», наведено характеристику організаційної структури підприємства, здійснено аналізування об’єкта дослідження, його виробничо-господарської діяльності, охарактеризовано та проаналізовано адміністрування загальної діяльності підприємства, а також адміністрування його збутової діяльності. У третьому розділі наведено тенденції розвитку виробничо-господарської діяльності підприємства, здійснено дослідження тенденцій провадження і розвитку адміністративної діяльності підприємства. В четвертому розділі розроблено захід для вирішення наявних проблем підприємства та деталізовано комплексний захід. Зокрема, запропоновано ппровадження комплексного рекомендаційного заходу щодо збільшення рентабельності активів на 1,8% шляхом удосконалення адміністрування інструментів збутової діяльності через модифікування складових концепції «4 Р», а саме засобів комунікації. Одним з найбільш відомих правил маркетингу є правило 4 «Р». Воно включає в себе розвиток 4 інструменти адміністрування збутової діяльності: Product, Price, Place, Promotion. Для того, щоб скласти ефективний маркетинговий план потрібно притримуватись ідеального стану цих 4 параметрів. Дана стратегія спрямована на підвищення цінності продукту підприємства. Відомо, що підприємство застосовує такі способи промоції, як реклама у ЗМІ (радіо та телебачення). Це не дуже ефективно, оскільки все менше людей дивляться телебачення та слухають радіо та дуже затратно. Це вартує великих грошей та багато часу.Було виявлено сучасний інструмент – створення та ведення бізнес-сторінки в соціальних мережах, а саме в Instagram та Facebook. Експертна оцінка довела, що він допомагає здійснити приріст чистого прибутку щонайменше на 1%. Також даний інструмент допоміг підприємству збільшити показник рентабельності активів на 1,8%. Даний інструмент є доволі сучасний та допоможе підприємству відкрити нові канали збуту, опанувати сучасну та цікаву сферу діяльності. Після впровадження цього інструменту відомо, що сукупний прибуток зросте. Внаслідок приросту чистого прибутку зростають наступні показники: капіталовіддача на 0,1%, рентабельність реалізації продукції на 4,51%, рентабельність власного капіталу на 7,50% і відповідно рентабельність активів на 1,8%. В результаті імплементації нового заходу СП ТзОВ «Галка Лтд» отримає економію на собівартості продукції на 87, 266 тис.грн.