Формування маркетингової стратегії ТОВ "Техенергосервіс" на ринку b2b

Автор: Бугаєць Анна Кирилівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Маркетинг
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Маркетингова стратегія – формування та реалізація цілей і завдань підприємства по кожному окремому ринку (сегменту ринку) та кожному товару на певний період часу для здійснення виробничо-комерційної діяльності у повній відповідності до ринкової ситуації та можливостей підприємства [3]. Вважається, що стратегія маркетингу на підприємстві відноситься до функціональної стратегії та є невід’ємною частиною загальної стратегії компанії. [4]. Нині існують різні підходи до тлумачення терміну «маркетингова стратегія [2]. У сучасній науковій літературі зустрічаються поняття “стратегічний маркетинг”, “маркетингова стратегія”, “стратегія з маркетингу”, зміст яких досить близький і можна говорити про їх тотожність [5]. Основною ознакою класифікації стратегій є належність стратегії до певного стратегічного рівня компанії [6]. Стратегічне планування – це планування від майбутнього до теперішнього, ґрунтуючись на глобальних ідеях і поставлених цілях підприємства [1]. Тема магістерської кваліфікаційної роботи є актуальною оскільки успішне, прибуткове існування будь-якого підприємства в наші дні неможливе без якісної маркетингової складової. Маркетингові стратегії сьогодні посідають центральне місце серед засобів конкурентної боротьби. Саме вдала маркетингова стратегія, що здійснюється підприємством, дозволяє йому залишатись прибутковим та перспективним. Об’єкт дослідження - маркетингової стратегії ТОВ Техенергосервіс» Предмет дослідження - теоретичні та методичні засади формування маркетингових стратегій підприємства «Техенергосервіс» в сучасних умовах. Мета дослідження: аналіз застосування та розробки ефективного комплексу маркетингових стратегій для компанії «Техенергосервіс» на на підставі всебічного аналізу її економічного становища. Результати дослідження: дослідили економічну суть поняття «маркетингова стратегія», досліджено сучасні види маркетингових стратегій підприємств; проведено аналіз економічної діяльності ТОВ «Техенергосервіс»; проаналізовано комплекс маркетингу ТОВ «Техенергосервіс»; досліджено стан внутрішнього та зовнішнього середовища ТОВ «Техенергосервіс»; проаналізовано стан будівельної галузі; досліджено потреби споживачів на ринку будівництва; здійснено сегментування ринку та визначено цільовий сегмент ТОВ «Техенергосервіс»; сформовано стратегії елементів комплексу маркетингових засобів на цільових сегментах; здійснено прогноз показнизників будівельного ринку; розроблено маркетингову стратегію розвитку ТОВ «Техенергосервіс». Ключові слова: маркетинг, маркетингова стратегія, маркетингова діяльність, стратегічне планування, класифікація маркетингових стратегій. Перелік використаних літературних джерел: 1. Гросул В. А. Маркетингове стратегічне планування на підприємстві. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1 (1). С. 201–205. 2. Звягинцев В. Б. Разработка маркетинговой стратегии предприятия и контроль над ее реализацией. Маркетинг и маркетинговые исследования. 2005. № 1. С. 72–81. 3. Криштопа Максим Валерійович. Маркетингова стратегія підприємства: суть поняття, особливості формування в сучасних умовах господарювання. Економіка. фінанси. менеджмент: актуальні питання науки і практики, 2018, № 9. C.156-165 4. Масляк Т. А. Формування маркетингової стратегії на підприємстві. Управління розвитком. 2018. № 2. С. 50–52. 5. Полонець В. Реалізація маркетингових стратегій : проблемні зони та шляхи їх подолання . Маркетинг в Україні. 2009. № 4. С. 7-11. 6. Савіна С.С. Особливості стратегічного маркетингового планування на підприємстві: монографія. Луцьк, 2018. С. 138-187