Дослідження ринку консалтингових послуг України та удосконалення діяльності на ньому ТОВ "КПМГ-Україна" на засадах концепції внутрішнього маркетингу
Автор: Головко Руслана Тарасівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Маркетинг
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Динамічний розвиток консалтингової діяльності значною мірою зумовлений тенденціями глобалізації, розширенням та диверсифікацією діяльності транснаціональних і національних компаній у процесі еволюції ринкових економічних відносин. Концентрація капіталу в консалтинговій сфері привела до створення та розвитку транснаціональних консалтингових фірм, які у теперішній час становлять так звану «Велику четвірку» (Deloitte Touche Tohmatsu, PricewaterhouseCoopers, Ernst&Young, KPMG) [2]. Використання значного інтелектуального потенціалу людських ресурсів цих провідних аудиторських фірм світу дало змогу багатьом компаніям вирішувати складні проблеми, пов’язані з аудитом, фінансами, обліком, податками та інвестиціями, які досить важко було би розв’язати власними силами. Однак усередині великих міжнародних консалтингових фірм по мірі їх зростання сформувалася низка проблем в сфері управління людськими ресурсами, насамперед це проблеми, пов’язані із інтенсифікацією праці та надвеликою плинністю кадрів. Внутрішній маркетинг безпосередньо пов’язаний з новою парадигмою маркетингу, яка називається маркетингом відносин. Згідно цій парадигмі, постійні ділові відносини приблизно з двадцятьма відсотками всіх клієнтів компанії приносять близько вісімдесяти відсотків прибутку компанії. Отже, у сьогоднішньому конкурентному середовищі компанії вигідніше мати і обслуговувати на довгостроковій основі постійних клієнтів, ніж витрачати гроші, сили і час на залучення одноразових нових клієнтів. Тому стандарти якості надання послуг зовнішнім споживачам можна розглядати як внутрішній продукт, який потрібно продати персоналу компанії як внутрішньому споживачеві. З цієї точки зору персонал компанії - це її внутрішній цільовий ринок. Він так само, як і зовнішній, сегментується, і вивчаються потреби сегментів. Потреби персоналу задовольняються в обмін на задані стандарти якісного обслуговування зовнішніх споживачів [2,3]. Мета роботи полягає в теоретико-методичному обґрунтуванні та розробці практичних рекомендацій формування внутрішнього маркетингу підприємства. Об’єкт дослідження магістерської кваліфікаційної роботи є комплекси маркетингу ТОВ «КПМГ-Україна». Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних аспектів маркетингу ТОВ «КПМГ-Україна» Результати дослідження. Дослідили сутність маркетингової політики; сформували теоретичні підходи до побудови стратегії внутрішнього маркетингу; дослідили комплекс маркетингу на ринку консалтингових послуг; провели аналіз організаційно-фінансова діяльності та комплексу маркетингу ТОВ «КПМГ-Україна», дослідили потреби внутрішніх споживачів на ринку консалтингових послуг; розробили авторські підходи до удосконалення внутрішнього маркетингу ТОВ «КПМГ-Україна»; обґрунтували вдосконалення маркетингові діяльності ТОВ «КПМГ-Україна». Ключові слова: внутрішній маркетинг, реклама, ринок консалтингових послуг, маркетинг. Перелік використаних літературних джерел. 1. Крикавський Є. В., Третьякова Л. І., Косар Н. С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник. Львів, 2013. 256 с. 2. Бочко О.Ю., Кузяк В.В. Взаємозв’язок маркетингових комунікації та геомаркетингу в ХІХ СТ. Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (м. Мукачево, 18-19 квітня 2019 р.). Мукачево, МДУ, 2019. 361с 3. Мороз Л. А., Косар Н. С., Кузьо Н. Є. Інтернет-реклама в Україні: особливості, виклики, перспективи розвитку. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. 2018. Вип. 29 (1). С.176-181. 4. Мороз Л. А., Косар Н. С., Кузьо Н. Є. Маркетингові комунікації локальних продуктових торговельних мереж України. Інфраструктура ринку. 2020. No41. С. 112-116. URL : http://www.market-infr.od.ua/journals/2020/41_2020 _ukr/21.pdf (дата звернення 24.10.2021). 5. Гаркавенко С. С. Маркетинг: підручник 7-е видання. К. : Лібра, 2010. 720 с. 6. Балабанова Л.В. Маркетинг: Підручник. Донецьк: 2002.599с. 7. Васильченко Л.С. Сутність та сучасні тенденції розвитку маркетингових комунікацій підприємства. Причорноморські економічні студії.234c.