Теоретико – методичні засади сучасного уроку інформатики в закладах загальної середньої освіти
Автор: Салабай Ірина Зиновіївна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Освітні, педагогічні науки
Інститут: Інститут права, психології та інноваційної освіти
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Робота (рукопис) на здобуття кваліфікаційного рівня магістра за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки» професійна кваліфікація «Викладач дистанційного навчання, викладач інформатики», Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2021р. Робота складається з вступу, 3-х розділів, висновків, списку літератури, що налічує 70 найменувань та 2 додатки. Обсяг роботи складає 85 сторінок (з них 69 основного тексту), 41 рисунків, 5 таблиць. Актуальність дослідження особливостей сучасного уроку з використанням інтернет- сервісів навчання учнів закладів загальної середньої освіти, зумовлена вимогами суспільного розвитку та модернізацією змісту освіти. Магістерська кваліфікаційна робота присвячена актуальному питанню дослідження сучасного уроку із застосуванням інтернет-сервісів навчання, в процесі вивчення інформатики у закладах загальної середньої освіти. Досліджено поняття «сучасний урок», визначено місце і роль інформатики як науки і навчального предмета, проаналізовано методи і засоби навчання інформатики. Показано особливості вивчення та впровадження популярних інтернет-сервісів на уроках інформатики. Описано методику використання сервісів для розробки інтерактивності та наочності. Розроблено дистанційний курс «профорієнтаційний курс «Я – автор свого життя»» та експериментально перевірено його ефективність впровадження у закладах загальної середньої освіти. Ключові слова: сучасний урок, використання інтернет-сервісів у закладах загальної середньої освіти.