Дослідження та удосконалення цінової політики ТОВ «Мукко» в умовах загострення конкуренції

Автор: Гикавий Святослав Володимирович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Інститут: Інститут сталого розвитку ім. В. Чорновола
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Дипломна робота другого (магістерського) рівня вищої освіти Гикавого Святослава на тему «Дослідження та удосконалення цінової політики ТОВ «Мукко» в умовах загострення конкуренції» містить .. сторінок, 6 таблиць, 11 малюноків, 2 додатка. Список використаних джерел включає 27 позицій. Актуальність теми. Ринок сиру можна віднести до ринків з сегменту постійно зростаючих, та як кожного року спостерігається тенденція до збільшення обсягів виробництва даного товару. Звісно, при цьому на ринку відбувається жорстка конкурентна боротьба між виробниками, за право бути лідером у цій галузі. В тому що Україна повністю задовольняє потреби споживачів у сирній продукції, тому має можливість експортувати даний товар за кордон, що допомагає загальному розвитку галузі в країні. Мінливість потреб попиту вимагає цілого ряду комплексу характеристик товару, що формує його ефективність та конкурентоспроможність. Саме заходи та методи цінової політики дозволяють досягти конкурентоспроможності за умов існуючої конкуренції на ринку, і залежать вони лише від підприємства та ефективності його стратегії, яка має бути ефективною та гнучкою у пристосуванні ринку. Мета і завдання дослідження. Обґрунтування теоретичних засад та вироблення на їх основі ключових практичних рекомендацій щодо удосконалення цінової політики підприємства задля підвищення конкурентоспроможності продукції. Об’єктом дослідження є процес формування та удосконалення цінової політики ТОВ «Мукко». Предметом дослідження є удосконалення цінової політики «Мукко». Методи дослідження. У ході виконання магістерської роботи на тему: «Дослідження та удосконалення цінової політики ТОВ «Мукко» в умовах загострення конкуренції» застосовувався комплекс загальних практичних методів дослідження та підвищення цінової політики підприємства «Мукко»: якісний SWOT-аналіз, економічний аналіз, аналіз асортименту, та аналіз слабких та сильних сторін «Мукко». Інформаційна база дослідження. За теоретичну основу роботи взято дослідження провідних вчених в галузі економіки щодо цінової політики підприємства. Інформаційну базу для виконання роботи склали класична база підручників, статей, тез вітчизняних та зарубіжних науковців, публікації в електронних та паперових економічних виданнях, сайт підприємства «Мукко». Практичне значення магістерської кваліфікаційної роботи. Результати проведеного дослідження збільшать впізнаваність фірми, дозволять підвищити маркетинговий, ресурсний та інноваційний потенціали, що, в своє чергу, формують конкурентну позицію фірми на ринку. У вступі визначено актуальність теми магістерської роботи, визначено об’єкт, предмет, основні завдання та мету дослідження, розкрито наукову новизну, теоретичну та практичну значущість результатів. У першій теоретико-метологічній частині магістерської кваліфікаційної роботи проведений огляд наукової та навчальної літератури щодо удосконалення цінової політики підприємства; описано стратегії цінової політики. У другій науково-аналітичній частині магістерської кваліфікаційної роботи надана загальна характеристика ТОВ «Мукко»; проведений загальний аналіз асортименту ТОВ «Мукко». Оцінка конкурентоспроможності виконана якісним SWOT-аналізом. У третій рекомендаційній частині запропоновано рекомендації щодо покращення цінової політики підприємства «Мукко», описано особливості та роль держави у формуванні цінової політики. Ключові слова: цінова політика, стратегії, бренд, електронна комерція, ринок, конкуренція.