Візуальна ідентифікація брендів жіночих сумок

Автор: Мороз Марія Русланівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Дизайн
Інститут: Інститут архітектури та дизайну
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Магістерська кваліфікаційна робота присвячена вивченню візуальної ідентифікації брендів жіночих сумок. Особлива увага приділяється принципам та сучасним дизайнерським засобам створення системи візуальної ідентифікації брендів жіночих сумок. У першому розділі проведено огляд наукової літератури за темою дослідження. Оскільки комплексно дана тема не була висвітлена, окремо було розглянуто тему еволюції розвитку жіночих сумок, системи візуальної ідентифікації та досліджено такі окремі елементи як логотип, шрифт, веб-сайт та мультимедійні презентації. У другому розділі було досліджено еволюцію розвитку сумки починаючи від сумок стародавнього світу до їх використання у сучасній практиці. Також розглянуто візуальну ідентифікацію як важливу складову бренду жіночих сумок. Досліджено мету візуальної ідентифікації, проаналізовано її 5 ключових елементів та показано успішне застосування цих елементів на прикладі відомих брендів сумок. Окрім того було проаналізовано візуальну ідентичність закордонних та вітчизняних брендів сумок. У третьому розділі окреслено основні професійні засоби, які використовуються при створенні візуальної ідентифікації брендів жіночих сумок. Зокрема досліджено і виявлено, що логотип являється основним засобом створення візуальної ідентифікації. Розглянуто роль шрифту у створенні логотипів. Було виявлено головні принципи, що транслюють характеристики ідентичності брендів жіночих сумок. В результаті роботи було враховано досліджену інформацію та створено візуальну ідентифікацію для бренду жіночих сумок «Анна». Ключові слова: візуальна ідентифікація, айдентика, бренд жіночих сумок, логотип, шрифт, засоби,