Дослідження та удосконалення управління комунікаційними стратегіями ПрАТ «Концерн Хлібпром» в умовах розвитку зовнішньоекономічних зв’язків

Автор: Сахарчук Оксана Юріївна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Комунікаційна стратегія – довгостроковий план, який містить опис довгострокових принципів комунікування (підхід застосовується в міжнародних організаціях) [1-4]. Часто комунікаційна стратегія формулюється лишень як базові довгострокові принципи комунікації, що обмежують варіативність комунікативних актів [5-7]. Довгострокове (стратегічне) планування комунікацій є тісно пов’язаним із принципами, типами комунікування [1, 3, 8-10]. Об’єкт дослідження – ПрАТ «Концерн Хлібпром». Предмет дослідження – процеси управління комунікаційними стратегіями в умовах розвитку зовнішньоекономічних зв’язків. Мета дослідження – дослідження та удосконалення управління комунікаційними стратегіями ПрАТ «Концерн Хлібпром» в умовах розвитку зовнішньоекономічних зв’язків. У магістерській кваліфікаційній роботі розкривається проблематика управління комунікаційними стратегіями ПрАТ «Концерн Хлібпром» в умовах розвитку зовнішньоекономічних зв’язків. Робота складається з трьох розділів: теоретичного, аналітичного, рекомендаційного. В першому розділі подано огляд літературних джерел та нормативно-правової бази за проблемою удосконалення управління комунікаційними стратегіями підприємства в умовах розвитку зовнішньоекономічних зв’язків [2, 4-5, 9-10]. В другому розділі проведено характеристику діяльності ПрАТ «Концерн Хлібпром». Дано характеристику системи менеджменту ПрАТ «Концерн Хлібпром». Зроблено діагностику виробничо-господарської діяльності ПрАТ «Концерн Хлібпром», зовнішньоекономічної діяльності ПрАТ «Концерн Хлібпром». В роботі проаналізовано управління комунікаційними стратегіями ПрАТ «Концерн Хлібпром» в умовах розвитку зовнішньоекономічних зв’язків. Здійснено аналіз факторів впливу на управління комунікаційними стратегіями ПрАТ «Концерн Хлібпром» в умовах розвитку зовнішньоекономічних зв’язків. Виокремлено проблеми управління комунікаційними стратегіями ПрАТ «Концерн Хлібпром» в умовах розвитку зовнішньоекономічних зв’язків. Основними видами зовнішньоекономічної діяльності ПрАТ «Концерн Хлібпром» 2017-2020 рр. виступає експорт та імпорт. На основі проведеного дослідження виділено проблеми управління комунікаційними стратегіями ПрАТ «Концерн Хлібпром» в умовах розвитку зовнішньоекономічних зв’язків: 1) крос-функціональне розподілення інформації в ПрАТ «Концерн Хлібпром» між підрозділами за умов складних комунікацій, величезних обсягів інформації, що при цьому використовується, зокрема й в умовах розвитку зовнішньоекономічних зв’язків; 2) відсутність чіткого фільтрування інформаційних потоків при розподіленні інформації за рівнями корисності, релевантості, своєчасності, важливості, повнити, іншими показниками; 3) відсутність системи оцінювання ефективності комунікаційних стратегій ПрАТ «Концерн Хлібпром» в умовах розвитку зовнішньоекономічних зв’язків; 4) надмірне деталізування інформації при формуванні комунікаційних стратегій ПрАТ «Концерн Хлібпром» в умовах розвитку зовнішньоекономічних зв’язків тощо [1, 3, 8-9]. Третій розділ роботи присвячений комплексному заходу із удосконалення управління комунікаційними стратегіями ПрАТ «Концерн Хлібпром» в умовах розвитку зовнішньоекономічних зв’язків. Для ПрАТ «Концерн Хлібпром» правильне розроблення, впровадження, функціонування системи комунікацій виступає надзвичайно важливим завданням. Для удосконалення управління комунікаційними стратегіями ПрАТ «Концерн Хлібпром» в умовах розвитку зовнішньоекономічних зв’язків запропоновано комплексний захід [1-2, 10]. Перший захід: розроблення та використання системи індикаторів для оцінювання ефективності комунікаційних стратегій ПрАТ «Концерн Хлібпром» в умовах розвитку зовнішньоекономічних зв’язків [1, 10]. Другий захід: формування і реалізування стратегії декомпозиції завдань та інформаційних потоків комунікаційного процесу ПрАТ «Концерн Хлібпром» в умовах розвитку зовнішньоекономічних зв’язків. Впровадження заходів сприятиме удосконаленню системи управління комунікаційними стратегіями ПрАТ «Концерн Хлібпром» в умовах розвитку зовнішньоекономічних зв’язків та досягненню показників економічного зростання. Ключові слова: управління, комунікаційні стратегії, система управління комунікаційними стратегіями, зовнішньоекономічні зв’язки, комунікації. Перелік використаних літературних джерел. 1. Shpak, N., Melnyk, O., Adamiv, M., Sroka, W. (2021). Modern Trends of Customs Administrations Formation: Best European Practices and a Unified Structure. NISPAcee Journal of Public Administration and Policy, 13(1), pp. 189-211. doi: 10.2478/nispa-2021-0008. 2. Bublyk, M., Kowalska-Styczen, A., Lytvyn, V., Vysotska, V. (2021). The ukrainian economy transformation into the circular based on fuzzy-logic cluster analysis. Energies, 14, 5951. doi:10.3390/en14185951 3. Zaverbnyi, A. and Chukaieva, I. (2021). Features of the strategy as a means for harmonious development and competitiveness of the enterprise, Efektyvna ekonomika, [Online], available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7653 (Accessed 31 October 2021). doi: 10.32702/2307-2105-2021.2.9 4. Shpak, N., Kuzmin, O., Dvulit, Z., Onysenko, T., Sroka, W. (2020). Digitalization of the Marketing Activities of Enterprises: Case Study. Information, 11(2). doi: 10.3390/info11020109 5. Melnyk O., Sroka W., Adamiv M., Shpak Yu. (2017). Information Diagnostic Support of Enterprise under the Conditions of Uncertainty. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. № 4, Vol. 65, 1403-1414. doi: 10.11118/actaun201765041403 6. Malynovska J., Malynovskyy J., Petryshyn N., Oliinyk A. (2018). Аpproaches to the development of business growth strategy. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. Vol. 4. No 3-4. 88-94. doi: 10.15330/jpnu.4.3-4.88-94 7. Melnyk, O.G., Adamiv, M.Y. (2013). Anticipatory enterprise management based on weak signals. Actual Problems of Economics, 139 (1), pp. 32-41. doi: 10.15587/2312-8372.2017.108595 8. Berko, A., Bublyk, M., Chyrun, L., Matseliukh, Yu., Levus, R., Panasyukc, V., Brodyaka, O., Dzyubyk, L., Garbich-Moshora, O. (2021). Models and Methods for E-Commerce Systems Designing in the Global Economy Development Conditions Based on Mealy and Moore Machines. CEUR Workshop Proceedings, 2870, pp. 1574–1593. 9. Kuzmin, O., Ovcharuk, V., Zhezhukha, V., Mehta, D., Gregus, J. (2021). Diagnosing the administration systems as a prerequisite for enterprises business processes reengineering. Advances in Intelligent Systems and Computing, 2021, 1035, pp. 513-524 10. Shpak, N., Doroshkevych, K., Shpak, Y., Salata, I., Sharko, M. (2021). Strategy and tactics of international digitalization and intellectualization of economic relations, CEUR Workshop Proceedingsthis link is disabled, 2870, pp. 1477–1487.