Дослідження ринку публічних закупівель та удосконалення маркетингової збутової політики ТОВ "Центр забезпечення лабораторій "МІРА" на ньому
Автор: Мельник Андрій Олегович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Маркетинг
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: В ході розвитку світової ринкової економіки, зростали потреби у закупівлі державними підприємствами товарів, робіт чи послуг, що дозволили б успішно здійснювати господарську діяльність та конкурувати з приватними підприємствами. Наслідком фінансування державних установ при відсутності контролю розподілених коштів стала поява корупції під час закупівлі товарів, робіт чи послуг в Україні. Після революційних подій 2014 року, в Україні відбулись значні зміни у законодавстві, внаслідок яких обов’язковим стало проведення електронних торгів для закупівлі товарів, робіт чи послуг державними підприємствами. Впровадження чесної конкурентної боротьби між продавцями, у свою чергу, вплинуло на господарську діяльність таких організацій. Моніторинг та прийняття участі у тендерних процедурах дає змогу нарощувати фінансові результати торгуючих компаній. Прагнення здійснювати ефективну тендерну діяльність у чесних конкурентних торгах спонукає змінювати підходи до формування маркетингової збутової політики серед підприємств, що діють в галузі комплексного забезпечення хімічних лабораторій. На сьогоднішній день, система Prozorro - це відкритий ресурс, в якому знаходяться важливі показники успішності більшості підприємств України. В ході роботи проведено аналіз тендерної діяльності компанії, що діє в межах галузі комплексного лабораторного забезпечення, а також досліджено формування маркетингової складової в межах організації. Об’єкт дослідження - маркетингова діяльність Товариства з обмеженою відповідальністю «Центр забезпечення лабораторій «Міра» (далі, ТОВ «Міра»). Предмет дослідження - теоретичні аспекти та положення, які дають змогу проаналізувати тендерну діяльність компанії, що діє в межах ринку комплексного лабораторного забезпечення. Мета дослідження - аналіз ринку комплексного лабораторного забезпечення та аналіз фінансових показників, як результату тендерної діяльності ТОВ «Міра». Результати дослідження. Досліджено теоретичні підходи проведення електронних тендерних закупівель в Україні, розглянуто аспекти маркетингової діяльності, господарсько-фінансові показники та результати участі у тендерних процедурах ТОВ «Міра». Перелік використаних літературних джерел. 1. Лихолат С., Рудковський О., Шушкова Ю., Люльчак З. Характеристика інноваційної діяльності як передумови технологічної модернізації економіки України. Вісник Національного університету "Львівська політехніка". 2020. Вип. 4. №1. С. 54-62. 2. Крикавський Є., Дейнега І., Дейнега О., Патора Р. Маркетингова товарна політика: навч. посіб. Львів, 2012. 360 с. 3. Лихолат С. М., Підпалюк Я. В. Сучасні аспекти формування маркетингової комунікаційної політики. Наукові перспективи. 2021. 11 (17). С. 296-304. 4. Лопатовський В.Г. Аналіз зовнішнього середовища підприємства : характерні риси та перспективи проведення. / В. Г. Лопатовський, Вісник, випуск 2, ст.179-184 5. Мамчин М.М., Лозинський В.Т. Прокопенко І.В. Теоретичні засади формування системи оптової торгівлі. Вісник Національного університету "Львівська політехніка". 2015. № 833. С. 50-56. 6. Скупейко, В., Лихолат, С., Вознюк, О., & Грицайко, А. (2019). Вплив життєвого циклу підприємства на вибір маркетингової стратегії. Наукові записки Львівського університету бізнесу та права , 23 , 85-89 (232). 7. Лазарєва А. С. Особливості аналізу фінансових результатів на підприємстві. – 2013 – с. 175-178. 8. Липчук В. В. Маркетинг: Основи теорії та практики: навчальний посібник. – Львів: «Магнолія 2006», 2010. – 288 с.