Логістичне обслуговування у підвищенні конкурентоспроможності ТОВ «КПП ЦЕНТР»
Автор: Яремчук Володимир Орестович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Логістика
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Яремчук В.О., Гірна О.Б. (керівник). Логістичне обслуговування у підвищенні конкурентоспроможності ТОВ «КПП ЦЕНТР». Магістерська кваліфікаційна робота. – Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2021. Розширена анотація. Логістика відіграє визначальну роль в обслуговуванні споживачів. До сфери логістики відносять діяльність в ланцюзі поставок: обслуговування клієнтів, транспорт, управління запасами, складування, обробка матеріалів, упаковка, потік інформації і обробка замовлень, технічне обслуговування [5]. Логістика відіграє визначальну роль в обслуговуванні споживачів. До сфери логістики відносять діяльність в ланцюзі поставок: обслуговування клієнтів, транспорт, управління запасами, складування, обробка матеріалів, упаковка, потік інформації і обробка замовлень, технічне обслуговування. Згідно прийнятих принципів логістики пріоритети споживання є основними, тому зміст та рівень сервісу, який надається споживачам, в логістиці висувається на передній план, а скорочення терміну оперативного виконання замовлення є головною метою логістики. Мета даної роботи вивчення сутності логістичного обслуговування, його практичного застосування для підвищення конкурентоспроможності підприємства. Об’єктом роботи є процес впроваджування сучасних методів та моделей логістики у діяльності підприємства для підвищення його конкурентоспроможності. Предметом дослідження є теоретико-методологічні і прикладні засади удосконалення управління логістичним обслуговуванням на ТОВ «КПП ЦЕНТР», яке здійснює свою господарську діяльність на ринку автозапчастин та сервісного обслуговування вантажного автотранспорту та спецтехніки. Результати дослідження. В роботі розкрито теоретико-методологічні засади логістичного обслуговування підприємств, особливості логістичного обслуговування в системі постачання та дистрибуції запасними частинами [1,2,3,6]. Проведено дослідження середовища функціонування ТОВ «КПП ЦЕНТР», аналіз його фінансово-господарської та логістичної діяльності [4]. В третьому розділі розроблено рекомендації щодо удосконалення управління якістю послуг сервісного центру ТОВ «КПП ЦЕНТР» та заходи покращення рівня обслуговування клієнтів компанії. Практичне значення одержаних результатів полягає у: прогнозуванні, на основі даних попередніх періодів, обсягів реалізації запчастин для забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів ТОВ «КПП ЦЕНТР», обґрунтуванні удосконалення управління якістю послуг сервісного центру та обґрунтування заходів покращення рівня обслуговування клієнтів ТОВ «КПП ЦЕНТР» з метою розширення діяльності підприємства та більш повного задоволення споживачів. Ключові слова: логістика, сервіс, обслуговування, запчастини, прогноз, якість, дистрибуція Перелік використаних літературних джерел. 1. Крикавський Є. Чорнописька Н. (2019). Логістичні системи. Львів, 288 с. 2. Чухрай Н. І. (2006) Логістичне обслуговування: підручник. Львів, 292 с. 3. Крикавський Є.В., Похильченко О.А., Чорнописька Н.В., Костюк О.С., Савіна Н.Б., Якимишин Л., Я. (2014). Економіка логістики, Львів, 640 с. 4. Гірна О.Б., Кобилюх О.Я. (2020) Реалії та перспективи пандемії COVID-19 для транспортної логістики. Науковий журнал «Молодий вчений». №7 (83) С. 208-214. DOI: https://doi.org/10.32839/2304-5809/2020-7-83-45 УДК 338.47:656 5. Криворучко О. М. (2019) Поняття «логістичний сервіс» і «логістичне обслуговування». Економіка транспортного комплексу. №33. С. 31-44. 6. Остроушко В.А. (2021) Сучасні методи сервісного обслуговування в логістиці. // Сучасні проблеми науки: тези доповідеи? ХХІ Міжнародноі? науково-практичноі? конференціі? здобувачів вищоі? освіти і молодих учених. Київ, С. 72-75.