Дослідження і покращення механізму виходу вітчизняних підприємств на нові сегменти ринків в умовах розвитку міжнародних економічних відносин України з країнами Близького Сходу
Автор: Долгополов Кирилл Борисович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Міжнародна економіка
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: У роботі розглянуто теоретичні та законодавчі аспекти щодо теми дослідження. Здійснено макроекономічне аналізування міжнародних економічних відносин України з країнами Близького сходу. Проведено мікроекономічне дослідження механізму виходу ТОВ «Дорожні знаки» на нові сегменти ринків в умовах розвитку міжнародних економічних відносин України з країнами Близького Сходу. Розроблено комплексний захід з покращення механізму виходу ТОВ «Дорожні знаки» на нові сегменти ринків в умовах розвитку міжнародних економічних відносин України з країнами Близького Сходу. Запухляк І. Б та Головецька М. І. стверджують, що одним із шляхів збільшення обсягу продажів та прибутку, забезпечення впізнаваності бренду, убезпечення від ризиків одного ринку та досягнення нових можливостей розвитку є вихід підприємства на ринки інших країн. Як зазначають вчені Войтенко О.М, Дручик М.І., вихід на закордонні ринки можливий і для тих компаній, які не володіють сильними позиціями на внутрішньому ринку. Сучасні умови розвитку міжнародного бізнесу сприяють більш легкому входженню у світовий ринок не тільки великих, а й середніх і малих підприємств. Коли підприємство проявляє бажання вийти на нові ринки збуту, то одним з його пріоритетних завдань у сучасних економічних умовах є формування маркетингової стратегії інтернаціоналізації (Ільчук П. Г.,2014). Об’єктом дослідження є ТОВ «Дорожні Знаки». Предметом дослідження є удосконалення механізму виходу вітчизняних підприємств на нові сегменти ринків в умовах розвитку міжнародних економічних відносин України з країнами Близького Сходу на прикладі ТОВ «Дорожні знаки». Метою дослідження є дослідження і покращення механізму виходу вітчизняних підприємств на нові сегменти ринків в умовах розвитку міжнародних економічних відносин України з країнами Близького Сходу. Одним із головних питань для керівництва ТОВ «Дорожні знаки» є збільшення ринків збуту. Враховуючи даний намір, існує необхідність у дослідженні механізмів виходу українських підприємств на нові сегменти ринків в умовах розвитку міжнародних економічних відносин між Україною та країнами Близького Сходу. Дослідження показало, що доцільним буде впровадити комплексний захід з покращення механізму виходу ТОВ «Дорожні знаки» на нові сегменти ринків в умовах розвитку міжнародних економічних відносин України з країнами Близького Сходу, що передбачає розробку нової маркетингової стратегії та створення інтернет-магазину. Розрахунок економічної ефективності від розробки нової маркетингової стратегії та створення інтернет-магазину з метою покращення механізму виходу ТОВ «Дорожні знаки» на нові сегменти ринків в умовах розвитку міжнародних економічних відносин України з країнами Близького Сходу передбачає обчислення економії на умовно-постійних витратах. В результаті розрахунків, виявлено, що економія на умовно-постійних витратах становить 33,96 тис грн та розраховується шляхом множення повної собівартості продукції- 15 005,60 тис грн. на відсоток умовно-постійних витрат в структурі повної собівартості – 26,60 % та на відсоткову зміну чистого доходу у майбутньому періоді – 0,85%. Ключові слова – глобалізація, інтернаціоналізація, маркетингова стратегія інтернаціоналізації, інтернет-магазин, механізм виходу на нові сегменти ринків. Перелік використаних літературних джерел. 1. Ільчук П. Г., 2014. Типологія форм проникнення та присутності підприємства на закордонних ринках у межах формування та реалізації маркетингової стратегії інтернаціоналізації // Проблеми економіки. - No 4. - С. 275-281. - [оnline] Доступно: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2014_4_36 2. Войтенко О.М, Дручик М.І., 2020. Бар’єри виходу українських компаній на міжнародний ринок [online] Приазовський економічний вісник. Випуск 3(20). Доступно :http://pev.kpu.zp.ua/journals/2020/3_20_ukr/4.pdf 3. Запухляк І. Б, Головецька М. І., 2021. Переваги та недоліки форм виходу підприємства на зовнішні ринки. // ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи» [оnline] Секція 2. Доступно:http://confmanagement.kpi.ua/proc/article/view/230864