Формування стратегії інноваційного обслуговування споживачів АТ "Кредобанк"
Автор: Іванів Наталія Степанівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Менеджмент організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності)
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: В умовах динамічного розвитку фінансового ринку та економіки фінансові установи змушені застосовувати різноманітні інновації для підвищення конкурентоспроможності на фінансовому ринку, диверсифікації джерел фінансування та мінімізації ризиків. [2] Закон України «Про інноваційну діяльність» трактує термін «інновації», як новостворені (застосовані) і (або) вдосконалені конкурентоздатні технології, продукція або послуги, а також організаційно-технічні рішення виробничого, адміністративного, комерційного або іншого характеру, що істотно поліпшують структуру та якість виробництва і (або) соціальної сфери. Даний Закон означає правові, економічні та організаційні засади державного регулювання інноваційної діяльності в Україні, встановлює форми стимулювання державою інноваційних процесів і спрямований на підтримку розвитку економіки України інноваційним шляхом. [1] Метою даної роботи є дослідження та розвиток сучасних підходів до формування інноваційних стратегій АТ «Кредобанк». Об’єктом дослідження є процес розроблення стратегії інноваційного обслуговування споживачів АТ «Кредобанк». Відповідно до встановленої мети у магістерській кваліфікаційній роботі поставлено наступні завдання: • Визначено сутність поняття «інновація»; • Здійснено загальну характеристику банку АТ «Кредобанк»; • Проаналізовано фінансову діяльність АТ «Кредобанк»; • Сформульовано пакет інноваційних послуг для АТ «Кредобанк»; • Розроблено інноваційний проект для АТ «Кредобанк». Сучасний банк є синергією між інформаційним простором та банківськими продуктами, яка можлива завдяки сучасним інноваційним диджиталізованим технологіям. На думку більшості вчених в області менеджменту, інноваційний потенціал залишається найбільш важливим фактором, що визначає ефективність діяльності організації. Швидкий пошук наукових статей з використанням ключового слова «інновації» дає десятки тисяч статей. Вперше термін інновація почав використовувати австрійський вчений Й.А. Шумпетер, але також до цього у своїх працях дане визначення розглядав відомий український економіст М.Туган-Барановський. [3] Ю. В. Войцеховська аналізувала кількісні закономірності інноваційного оновлення обладнання виробничої системи, всі ланки якої підпорядковані виконанню загальної програми з виготовлення продукції. [4] Кулиняк І. Я., Копець Г. Р. досліджували інноваційний розвиток підприємств та регіонів Західної України у сфері промисловості, зокрема з урахуванням теоретичних підходів і концепцій розвитку інноваційної діяльності. [5] Петрович Й. М., Савоніна Н. С. висвітлюють у статті можливості інноваційного наповнення організування виробничої діяльності промислових підприємств, серед яких: дбайливе виробництво, теорія обмежень та інші заходи. Показано сферу та межі застосування показника загальної ефективності обладнання. [6] У першому розділі магістерської кваліфікаційної роботи «Формування стратегії інноваційного обслуговування споживачів АТ «Кредобанк»» представлено теоретичні аспекти формування стратегії інноваційного обслуговування споживачів банку, розкрито термін «інновація» та визначено основні засади формування стратегії банківських послуг. У другому розділі проаналізовано діяльність АТ «Кредобанк», його фінансовий стан, загальну характеристику та систему послуг. У третьому розділі сформульовано пакет інноваційних послуг, визначено чи доцільно придбати нове інноваційне програмне забезпечення та запропоновано інноваційний проект. Ключові слова: інновація, банківська інновація, стратегія, інноваційний проект, програмне забезпечення. Перелік використаних літературних джерел: 1. Про інноваційну діяльність. Закон України від 05.12.2012р. № 5460-VI. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/40-15#Text (дата звернення 23.11.2021.) 2. Гроші, фінанси і кредит. БАНКІВСЬКІ ІННОВАЦІЇ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ БАНКУ НА ФІНАНСОВОМУ РИНКУ. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2018/21_2018_ukr/48.pdf (дата звернення 24.11.2021.) 3. ЕТИМОЛОГІЯ ТЕРМІНУ "ІННОВАЦІЇ" ЯК ЕКОНОМІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ. URL: http://www.agrosvit.info/pdf/21_2016/11.pdf (дата звернення 17.11.2021.) 4. Ю. В. Войцеховська (2017р.) Аналітичні закономірності динаміки інноваційного оновлення основних засобів виробничих систем. URL: https://vlp.com.ua/node/17859 5. Кулиняк І. Я., Копець Г. Р. Метод аналізу ієрархій як інструмент оцінювання рівня інноваційної активності регіонів західної України. URL: https://vlp.com.ua/node/17864 6. Петрович Й. М., Савоніна Н. С., 2018 Інноваційне наповнення організації виробничої діяльності промислових підприємств. URL: https://vlp.com.ua/node/19179