Дослідження і розвиток управління витратами на обслуговування зовнішньоекономічної посередницької діяльності українських та канадських підприємств
Автор: Кирницький Андрій Богданович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Міжнародна економіка
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Магістерську роботу присвячено дослідженню теоретичних та організаційно-методичних аспектів управління витратами на обслуговування зовнішньоекономічної посередницької діяльності українських та канадських підприємств. Розкрито економічну сутність понять “витрати на обслуговування зовнішньоекономічної посередницької діяльності”, досліджено зміст цих витрат. Виявлено особливості управління витратами на обслуговування зовнішньоекономічної посередницької діяльності на прикладі ТзОВ «Торговий Дім «Міст Експрес» та обгрунтовано їх вплив на підприємство. Визначено напрями удосконалення управління витратами на обслуговування зовнішньоекономічної посередницької діяльності. Мета і завдання дослідження. Метою роботи є дослідження особливостей управління витратами на обслуговування посередницької діяльності ТзОВ «Торговий Дім «Міст Експрес» в умовах активізування міжнародної економічної діяльності. Відповідно до мети передбачено вирішити такі завдання: з’ясувати сутність поняття “витрати на обслуговування посередницької діяльності ” як об’єкта управління; виявити витрат на обслуговування посередницької діяльності, на систему бухгалтерського обліку ТзОВ «Торговий Дім «Міст Експрес»; систематизувати підходи до класифікації витрат на обслуговування посередницької діяльності; визначити напрями організації управління витратами на обслуговування посередницької діяльності; розглянути шляхи підвищення рівня інформаційного забезпечення процесу управління витратами на обслуговування посередницької діяльності. Об’єкт дослідження –ТзОВ «Міст-Експрес». Предмет дослідження – особливості управління витратами на обслуговування посередницької діяльності. Методи дослідження. Проведене дослідження базується на діалектичному методі пізнання з використанням системного підходу до вивчення фундаментальних положень теорії витрат на обслуговування посередницької діяльності, а також визначення місця витрат на обслуговування посередницької діяльності в системі бухгалтерського обліку і контролю. Інформаційну основу становлять наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених з економічної теорії, бухгалтерського обліку та господарського контролю, нормативні документи, матеріали науково-практичних конференцій, довідкові та інформаційні видання аудиторських і консалтингових фірм, Інтернет-ресурси. Ключові слова: витрати, управління витратами, витрати на обслуговування посередницької діяльності. Перелік використаних літературних джерел. Телішевська, О. Б., Овчарук, В. В., Будинський, Р. З., 2017. Логістичний аутсорсинг як шлях оптимізування витрат логістичних бізнес-процесів. Причорноморські економічні студії, Вип. 22, С. 120-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2017_22_28 Темченко, О. А., Шевчук, Н. А., Криштопа, І. І. та Салоїд, С. В., 2021. Стратегічна оцінка ефективності логістичних рішень для підвищення конкурентних позицій підприємства. Ефективна економіка, № 10. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=9404 Циган, Р. М., Солодков, Д. Є. та Дідур, С. В., 2021. Формування єдиного інформаційного простору зовнішньоекономічної діяльності підприємства на основі його облікової системи. Ефективна економіка. 2021. № 5. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8881 Іващенко, Г. А., 2021. Формування зовнішньоекономічної стратегії підприємства. Ефективна економіка, № 5. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8911 Кустріч, Л. О. та Гоменюк, М. О., 2021. Логістика та інновації: концепція, стратегія управління та взаємодія. Бізнес Інформ, №1, C. 89–96. П’ятницька, Г. Т. та Шевчун, М. Б., 2021. Моделювання результативного управління логістичними процесами підприємства. Бізнес Інформ, №7, C. 234–241. Бушуева, Л.И., 2002. Методы прогнозирования объема продаж Маркетинг в России и за рубежом, № 1, с. 15-29. Гапончук, Н. В., 2013. Залучення послуг посередників до зовнішньоторговельних операцій як один із способів підвищення їх ефективності. Проблеми сталого розвитку національних економік: Збірн. наук. праць з актуальних проблем економічних наук НО «Перспектива». – Дніпропетровськ: ВД «Гельветика», №2, с.73–75.