Розроблення та обґрунтування стратегії розвитку Глибоцької територіальної громади

Автор: Вега Віра Ігорівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Маркетинг
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Розвиток ринкових сил і конкуренція змушують будь-яку місцевість вигідно подавати себе. Підґрунтям цих дій має стати концепція маркетингу територій, як дієвого інструмента регіональної політики та зростання конкурентоспроможності регіонів в сучасних умовах. Ключовою метою маркетингу території є її планування або моделювання, що має на меті задоволення потреб споживачів її ресурсів [5]. Об’єкт дослідження – розвиток сільських територій прикордонного регіону на прикладі Глибоцької територіальної громади. Предмет дослідження – теоретико-методичні засади та прикладні аспекти розвитку маркетингу сільських територій в існуючих умовах. Мета дослідження: виявлення пріоритетних напрямів застосування маркетингу сільських територій для активізації соціально-економічного розвитку прикордонних регіонів України, а також розробка ефективних маркетингових механізмів управління сільськими територіями прикордонного регіону. Результати дослідження. В роботі розкрито сутність та комплекс маркетингу територій, представлено стратегії територіального маркетингу [7,8]. Проведено аналіз фінансово-господарської діяльності та діагнозування потенціалу розвитку Глибоцької територіальної громади [2, 3]. В третьому розділі проведено дослідження розвитку децентралізації в Україні та стану Глибоцької територіальної громади [4]. Обґрунтовано стратегічні та операційні цілі стратегії розвитку та використання туристично-рекреаційних можливостей Глибоцької територіальної громади [1, 6]. Ключові слова: маркетинг територій, концепція регіонального маркетингу, конкурентоспроможність територій, стратегія, SWОT-аналіз, послуги територій, бренд території Перелік використаних літературних джерел. 1. Васильчак С. В., Орлова-Курилова О. В., Дяченко Т. О., Мартинова Л. В. (2021) Державне управління розвитком інноваційного підприємництва в контексті зміни комунікаційних стратегій місцевих органів влади та децентралізації в умовах пандемії covid-19, діджиталізації та сталого розвитку. Ефективна економіка. (№ 11). http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=9538 DOI: 10.32702/2307-2105-2021.11.9 2. Давидова О.Г. (2015) Методи оцінювання туристичної привабливості регіонів країни. Український соціум. № 4. С. 97–107. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_ 2015_4_11 3. Кравців І.К. (2015) Маркетинг сільських територій як чинник нарощування соціально-економічного потенціалу прикордонного регіону. Регіональна економіка. 4. С. 95-101. 4. Круглашов А., Бурега В. (2021) Здобутки і труднощі в реалізації децентралізації влади в Україні. Аспекти публічного управління Том 9 № 2. с. 68-75. 5. Маланчук Л. О., Синютич C. C. (2021) Маркетинговий підхід в управлінні розвитком території. Інвестиції: практика та досвід. № 20. С. 121–124. DOI: 10.32702/2306-6814.2021.20.121 6. Плукчи Л. В. (2021) Роль реклами у формуванні туристичного іміджу міста. Теорія та історія журналістики. URL: http://www.philol.vernadskyjournals.in.ua/journals/2021/4_2021/part_3/36.pdf 7. Придатько Е.М. (2020) Маркетинг територій в системі управління соціально-економічним розвитком громади. Наукові праці ДонНТУ. Серія: Економічна. № 1(22). С. 81-89. 8. Берданова О. В., Вакуленко В. М., Валентюк І. В., Ткачук А. Ф. (2017) Стратегічне планування розвитку об’єднаної територіальної громад. Київ, 121 с.