Обґрунтування впровадження інтернет-технологій для удосконалення збутової діяльності ПрАТ "Геотехнічний інститут"
Автор: Ляховченко Павло Русланович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Менеджмент організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності)
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Використання мережі інтернет для реалізації збутових функцій має супроводжуватися відповідною організацією збутової системи, яка не погіршує стан її учасників. Потенціал мережі інтернет може бути використаний для виходу на нових представників цільової аудиторії з метою збільшення загальної частки ринку. [8] Сьогодні ПрАТ «Геотехнічний інститут» України є єдиною в Україні академічною установою даного профілю, основним напрямком діяльності якої є геомеханіка і геотехніка освоєння та збереження надр. На їх основі розроблено принципово новий концептуальний підхід до рішення науково-технічних проблем розробки вугільних родовищ на великих глибинах, у відповідності з яким негативні та шкідливі фактори, такі як тиск, викидонебезпечність, газ, тощо не протидіють запропонованим технологіям, а залучаються до корисної роботи. У звіті Аccenture Technоlоgy Vіsіоn за 2016 рік вказується, що частка бізнесу, заснованого на цифрових технологіях, до 2021 року може скласти близько 25% від загальної кількості в світі. Важливе значення для всіх учасників економічних процесів, включаючи сферу охорони здоров’я та інші установи, забезпечать безпеку процесу створення, передачі, обробки і зберігання даних, що створює необхідність врахування ризиків і розвитку технологій в галузі забезпечення кібербезпеки.[2,4] Виходячи з цього, можна сформулювати таке визначення, яке позначає поняття інтернет - технологій. Інтернет технології - це проникнення інтернет технологій в усі аспекти господарського та соціального життя суспільства, що дозволяють за допомогою інтернету, з використанням інформаційно-комунікативних засобів, спілкуватися, координуватися, миттєво обмінюватися інформацією в реальному часі і виконувати господарські операції, минаючи географічне розташування суб’єктів господарських відносин.[1,5] Об’єктом дослідження виступає Приватне акціонерне товариство «Геотехнічний Інститут». Предмет дослідження — обґрунтування впровадження інтернет-технологій для удосконалення збутової діяльності ПрАТ " Геотехнічний інститут. Мета дослідження: є розробка напрямків удосконалення а також впровадження інтернет-технологій для розвитку збутової діяльності ПрАТ «Геотехнічний інститут». Відповідно до встановленої мети у магістерській кваліфікаційній роботі поставлено наступні завдання: необхідно виконати наступні завдання: - Охарактеризувати інтернет-технологій а особливості їх використання. - Дослідити вплив використання інтернет-технологій на збутову діяльність компаній. - Проаналізувати організаційну характеристику ПрАТ «Геотехнічний інститут» та середовища його господарювання. - Зробити аналіз результатів фінансово-господарської діяльності ПрАТ «Геотехнічний інститут» за 2018-2020 рр.. - Оцінити вплив використання інтернет-технологій на збутову діяльність ПрАТ «Геотехнічний інститут». - Запропонувати основні шляхи покращення використання поточних та впровадження новітніх методів використання інтернет-технологій у діяльності підприємства. - Провести розрахунок економічної ефективності запровадження напрямків. Специфіка галузі геомеханіки і геотехніки як галузі національної економіки полягає в тому, що її продуктом є право на споживання певного роду послуг, в той час як ПрАТ «Геотехнічний інститут» є єдиною в Україні академічною установою даного профілю.[6] Одним з основних факторів створення конкурентоспроможної пропозиції на міжнародному ринку та вітчизняному ринку є висока якість обслуговування замовників. Значною мірою це залежить від досконалої технології створення та реалізації послуг підприємствами – посередниками.[10] У першому розділі магістерської кваліфікаційної роботи «обґрунтування впровадження інтернет-технологій для удосконалення збутової діяльності ПрАТ "Геотехнічний інститут"» наведено теоретичні основи сутності поняття «цифрової економіки», наведена класифікація цифрових продуктів, їх структура та принципи формування попиту послуг в інтернет просторі. У другому розділі проведено оцінку фінансово стану ПрАТ "Геотехнічний інститут"», досліджено конкурентне середовище та проаналізована структура кадрів ПрАТ „Геотехнічний інститут” Третій розділ присвячено обґрунтуванню пріоритетних напрямів розвитку інтернет технологій та вибір перспективних інструментів інтернет маркетингу для ПрАТ „Геотехнічний інститут”. На основі отриманих результатів запропоновані три альтернативні варіанти просування послуг та розраховано ефект від їх реалізації. За результатами роботи зроблено висновки. Також запропоновано та економічно обґрунтовано впровадження CMS-системи у ПрАТ "Геотехнічний інститут" для оптимізації системи обслуговування клієнтів. У сучасному економічному середовищі для будь-якого підприємства важливим завданням є створення у свідомості споживача такого сприйняття свого товару, яке збільшить його привабливість та перевагу на відміну від конкуруючої пропозиції. Тому асортиментна політика підприємств повинна базуватися на конкурентоспроможності та унікальності послуг.[7,9] Ключові слова: інтернет маркетинг, цифрова економіка, інструменти інтернет маркетингу, асортиментна політика, обслуговування клієнтів. Перелік використаних літературних джерел: 1. Bannersnack blog, (2015). How to build trust in your display ads – 5 steps. URL: https://blog.bannersnack.com/build-trust-display-ads/ 2. Bao, L., (2014). New Study: Search Ads Lift Brand Awareness, Google Inside Adwords. URL: https://www.thinkwithgoogle.com/marketing- resources/search-ads-lift-brand-awareness/ 3. Barber, I., Hill, L., (2019). Dentsu Aegis Network ad-spend forecasts slip from $625 billion to $609 billion. Dentsu Aegis Network, URL: https://www.dentsuaegisnetwork.com/news-releases/ad-spend-report-june-2019 4. Carruth, J., (2017). Top 30 Global Media Owners 2017. Zenith, URL: https://www.zenithusa.com/top-30-global-media-owners-2017/ 5. Database Netmarketshare, (2019). Search Engine Market Share. URL: https://www.netmarketshare.com/search-engine-market-share.aspx 6. Database Semrush, (2018). URL: https://www.semrush.com/ 7. Sheremeta B., Chukhray N., Karyy O. (2019). Marketing tools as the competitiveness enhancer of the Ukrainian film distribution market entities / Innovative Marketing. Volume 15, Issue #4, 88-101. 8. Карий О., Гальків Л., Цапулич А. Розвиток ІТ-сфери України: чинники та напрями активізації // Вісник Національного унівеситету «Львівська політехніка». Серія «Проблеми економіки та управління». (2021). Том 5, Номер 1. 42-45 DOI: https://doi.org/10.23939/semi2021.01.042 9. Карий О. І. Маркетингові інструменти забезпечення якості надання адміністративних послуг / Карий О. І., Процак К. В.// Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія “Проблеми економіки та управління”. – (2019). – Випуск 3. – 26-35. 10. S. Khaminich, E. Kuznietsov, O. Ptashchenko, L. Halaz, V. Milcheva, O. Boiko, Managing the product’s creation of an innovation-oriented engineering business, International Journal of Advanced Research in Engineering and Technology (IJARET), (2020), pp. 278-289. doi:10.34218/IJARET.11.4.2020.028