Дослідження та адміністрування гармонійного розвитку бізнесу ( на прикладі ТзОВ «Галицька дистрибюційна компанія»)

Автор: Стецик Марта Романівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Бізнес-адміністрування
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Гармонійнийрозвитокбізнесу – цетакийспосіборганізаціїдіяльностіпідприємства, щосприяєекономічній, соціальнійрівновазі, яка не приносить шкодизацікавленим сторонам, та збереженнянавколишньогосередовища, відновлюючийогоресурси для майбутніхпоколінь. Актуальністьдосліджуваної теми полягає у тому, щобагатосуб’єктівгосподарювання мало увагиприділяютьгармонійномурозвиткубізнесу і не знають як правильно здійснититакийрозвиток. Протеусіаспектигармонійногорозвитку є важливими у реалізаціїдіяльностікомпанії, оскільки вони прямо й опосередковановливають на іміджкомпанії, їїфінансовий стан, розвиток персоналу, прибутковостібізнесу, лояльністьклієнтів як до продукції, так і до ставленнякомпанії до навколишньогосередовища. Саме тому впровадженнягармонійногорозвитку є надзвичайноважливим для сучасногопідприємства. Об’єкт дослідження –ТОВ «Галицькадистрибюційнакомпанія»- кондитерське підприємво, що займається виробництвом печива, розташоване за адресоюЛьвівська обл., Пустомитівський р-н, м. Пустомити, вул. Глинська, 56. Предмет дослідження –теоретичні і практичніпідходи до адмініструваннягармонійногорозвитку. Метадослідження-теоретичнеобґрунтування, дослідження, аналіз та розробкарекомендаційщодоудосконаленняадмініструваннягармонійногорозвитку ТОВ «Галицькадистрибюційнакомпанія». Ключові слова: гармонійний розвиток, адміністрування гармонійного розвитку, сфери гармонійного розвитку. Над темою гармонійного розвитку та адміністрування гармонійного розвитку працювала велика кількість науковців, зокрема це роботи Дж. Елкінгтон, К.Ферро К. Дуліка, Т. Муффа, П. Бансала та інших вчених. Серед вітчизняних праць можна назвати роботи В.Харчук, В. Овчарук, І.Васильчук, О. Кузьміна, Б. Данилишинта інші[1-8]. Однак, існує ціла низка проблем і завдань, які до теперішнього часу не отримали належного рішення. Теоретична частина демонструє наявність законодавчої та нормативно-правової бази гармонійного розвитку бізнесу в Україні. Проте в українській літературі питання гармонійного розвитку не є добре розвинуте, існують певні методологічні складнощі його трактування, а також необхідний подальший розвиток законодавства. Дослідження гармонійного розвитку ТОВ «Галицька дистрибюційна компанія» вказують на те, що у компанії нема чітко сформованої політики гармонійного розвитку і затвердженої керівництвом. Проте товариство у своїй діяльності виділяє, що на сьогодні важливим постає питання соціальної та екологічної сфери. Компанія приймає участь у різних соціальних і екологічних заходах. Така активна позиція є проявом гармонійного розвитку. Тобто компанія старається сформувати свою систему гармонійного розвитку. Дослідження підвищення рентабельності власного капіталу ТОВ «Галицька дистрибюційна компанія» показало неефективність функціонування компанії, оскільки товариство має проблеми з рівнем прибутковості, оскільки дуже малі розміри чистого прибутку. Згідно з темою дипломної роботи потрібно сказати, що підприємство мало цікавилось гармонійним розвитком, що у свою чергу також провокує недоодтримання прибутків компанії. Нижче наведені заходи, які допоможуть підвищити рівень рентабельності власного капіталу. 1. Розробитиполітику та щорічнийзвіт з гармонійногорозвитку, який буде розміщуватися на офіційномусайтікомпанії. Метою цього документу є пошук точки рівновагиміжкорокто- і довгостроковимиінтересами і перспективами разом з врахуванняусіхаспектівгармонійногорозвитку, а самеекономічного, соціального, навколишньогосередовища, управління та культури. Основнимзавдання, яке ставить перед собою компанія, створюючицей документ, показатиусімбажаючимсвоїпідходи до гармонійногорозвитку та принципидіяльності і управліннябізнесу в умовахгармонійногорозвитку.Даний захід допоможе компанії стати більш відкритою і цікавою для нових споживачів. 2. Підвищити рівень прибутку компанії. Для досягнення такого результату необхідновпровадитизаходити з гармонійногорозвитку, які б дозволили підвищитиприбуткикомпанії і як наслідокпризвели до зростаннярентабельностівласногокапіталу на кінецьзвітногоперіоду. Такими заходами є благодійні ярмарки, які матимуть на меті допомогти потребуючим діткам. Кожна гривня з коробки печива буде витрачатися на благодійність. Також додатково компанія проведе рекламу на радіо, що допоможе залучити потенційних клієнтів. У результаті впровадження обсяг продаж зросте на 0,7%, що допоможе підвищити рентабельність власного капіталу на 1,8%. У результаті впровадження заходів обсяг загального доходу зменшиться з 4934,3 тис. грн на 34,54тис. грн, і у майбутньому періоді становить 4968,84тис. грн. Повна собівартість скоротиться на 0,71 тис. грн з 4755,9 тис. грн до 4755,19 тис. грн. Показник рентабельності власного капіталу, який відповідно до завдання необхідно було корегувати зросте на 1,8% до значення 32,67 тис. грн у 2021 році. Розроблені заходи щодоудосконаленняадмініструваннягармонійногорозвитку ТОВ «ГДК» допоможутьналагодитивзаємовідносиниізспоживачами, працівниками та іншимизацікавленими сторонами (стейкхолдерами) і у той же час виявитиїхнегативнийвплив накомпанію. Це дозволить ТОВ «ГДК» у продовжсвоєїдіяльностіпокращувати і розроблятиновівидикондитерськихвиробів, шукати і підкорюватинові ринки збуту, нарощуватиспоживчийкапітал, а разом ізтимзбільшуватирівеньприбутковостікомпанії.