Дослідження та вдосконалення маркетингових комунікацій на ринку товарів першої необхідності (на прикладі ТОВ "АТБ-маркет)"
Автор: Пак Діана-Марія Ігорівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Маркетинг
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Комунікація є важливим фактором існування суспільства, тому що не існує суспільства без спілкування. Комунікація - це процес, який забезпечує створення суспільства. Кожен із засобів комунікації являє собою сукупність різноманітних засобів, каналів і форм реалізації, які в сукупності становлять середовище маркетингових комунікацій та забезпечують постійну взаємодію з виробниками, посередниками та споживачами [2]. Основна мета маркетингової комунікації на місці продажу продуктів харчування – привернути увагу покупця та просувати поточну пропозицію товару. Це робить саме стратегічне маркетингове повідомлення більш привабливим, допомагає розташувати продукцію на об’єкті та збільшує його впізнаваність, нагадує про існування продукту, його ціну (або рекламні кампанії) чи необхідність його придбання, а також впливає на прийняті рішення про покупку.Щоб привернути увагу покупців до своєї продукції потрібно мати корпоративний блог в рамках PR-заходів з використанням Інтернету, розміщення новин і заміток про торговельну мережу[2,3]. Формування сучасної системи маркетингової комунікації відбувається в умовах дедалі складнішої взаємодій підприємства з різними контрагентами з метою скорочення життєвих циклів продукції, високої динаміки змін споживчих переваг, зниження ефективності реклами[7]. Маркетингова комунікація є двостороннім процесом, з одного боку, він включає не тільки вплив на цільову аудиторію, а й отримання зустрічної інформації, що свідчить про єдність комунікаційного процесу і дає підстави говорити про маркетингову комунікацію як про систему. Зосередивши зусилля на конкретній цільовій групі, компанія досягає максимального успіху, оскільки охопити всі ринки недоцільно та дорого і це не дозволяє компанії досягти максимальної ефективності маркетингової комунікації [5, с. 120].Аналіз рекламно-інформаційної діяльності мережі ТОВ «АТБ-маркет», в основному здійснюється традиційними методами.[6, с.5-7]. Метароботи полягає в теоретико-методичному обґрунтуванні та розробці практичних рекомендацій формування комплексу маркетингових комунікацій підприємства. Об’єкт дослідження магістерської кваліфікаційної роботи є маркетингові комунікації ТОВ«АТБ–маркет». Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних аспектів маркетингової політики комунікацій ТОВ «АТБ-маркет» Результатидослідження. Дослідилисутність маркетингової політики комунікацій; сформували теоретичні підходи до побудови стратегії маркетингових комунікацій ; дослідили маркетинговікомунікації на ринку товарів першої необхідності; провели аналіз організаційно-фінансова діяльностіта комплексу маркетингу ТОВ «АТБ-маркет», здійснили його SWOT-аналіз; проаналізували ринок товарів першої необхідності; дослідилипотребиспоживачівна ринку товарів першої необхідності; проаналізували маркетингові комунікації ТОВ «АТБ-маркет»; розробили прогнозування розвитку ринку товарів першої необхідності; вдосконалилимаркетингові комунікації діяльності ТОВ «АТБ-маркет». Ключові слова: маркетингові комунікації, реклама, ринок товарів першої необхідності, маркетинг. Перелік використаних літературних джерел. 1. Крикавський Є. В., Третьякова Л. І., Косар Н. С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник. Львів, 2013. 256 с. 2. Бочко О.Ю., Кузяк В.В. Взаємозв’язок маркетингових комунікації та геомаркетингу в ХІХ СТ. Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (м. Мукачево, 18-19 квітня 2019 р.). Мукачево, МДУ, 2019. 361с 3. Мороз Л. А., Косар Н. С., Кузьо Н. Є. Інтернет-реклама в Україні: особливості, виклики, перспективи розвитку. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. 2018. Вип. 29 (1). С.176-181. 4. Мороз Л. А., Косар Н. С., Кузьо Н. Є. Маркетингові комунікації локальних продуктових торговельних мереж України. Інфраструктура ринку. 2020. No41. С. 112-116. URL : http://www.market-infr.od.ua/journals/2020/41_2020 _ukr/21.pdf (дата звернення 24.10.2021). 5. Гаркавенко С. С. Маркетинг: підручник 7-е видання. К. : Лібра, 2010. 720 с. 6. Балабанова Л.В. Маркетинг: Підручник. Донецьк: 2002.599с. 7. Васильченко Л.С. Сутність та сучасні тенденції розвитку маркетингових комунікацій підприємства. Причорноморські економічні студії.234c.