Дослідження і розвиток міжнародних економічних відносин України та Німеччини в умовах активізування інтернет-торгівлі

Автор: Возна Вікторія Олегівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Міжнародна економіка
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Робота виконана на базі товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія СТВ ГРУП». Інтернет-торгівля набуває особливої актуальності, оскільки в наявних нелегких економічних умовах вона надає змогу доволі швидко та з невеликими витратами організувати збут продукції вітчизняних товаровиробників, забезпечуючи тим самим їх виживання та розвиток. Метою данВиконання магістерської кваліфікаційної роботи спрямоване на проблематику розвитку міжнародних економічних відносин підприємств в умовах активізування інтернет-торгівліої роботи є дослідження основ здійснення та активізування інтернет-торгівлі з ціллю розвитку міжнародних економічних відносин України та Німеччини на базі ТзОВ «Компанія СТВ ГРУП». Об’єктом дослідження є аналіз економічних показників на базі товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія СТВ ГРУП». Предметом дослідження є удосконалення міжнародних економічних відносин України та Німеччини в умовах розвитку інтернет-торгівлі. У першому розділі здійснюється огляд літературних та законодавчої бази для розвиту інтернет-торгівлі. Також проведене дослідження щодо теоретичних аспектів розвитку та функціонування інтернет-торгівлі Основні проблеми, які перешкоджають ширшому розповсюдженню електронної комерції серед малих і середніх підприємств відносять: - низький рівень використання електронної комерції споживачами і постачальниками послуг; - проблеми захисту даних; - наявність правових проблем і проблем відповідальності; - висока вартість комп’ютерних і мережних технологій; - обмежені знання в області моделей і технологій електронної комерції; - невпевненість компаній у можливості виграшу від електронної комерції; - неадекватність якості телекомунікаційного сервісу для електронної комерції. У другому розділі здійснено аналіз міжнародної співпраці українських та німецьких підприємств і також стану міжнародних економічних відносин України та Німеччини. Можна зробити висновок, що 2019 рік був найбільш успішним для України по експорту до Німеччини. Основними продуктами, які Україна експортувала до Німеччини, були електротовари, олія та насіння олійних рослин, ядерні котли, вироби з чорних металів, деревина та крупи. За останні роки експорт України до Німеччини зріс. Щодо динаміки ключових фінансових показників, ТОВ «Компанія СТВ ГРУП» то варто відмітити, що до 2020 р. спостерігалося невелика проте постійне зростання активів, а у 2020 відбулося суттєве їх скорочення. У 2020 році спостерігається послаблення господарського потенціалу, на що вказує зменшення суми активів майже наполовину. Тобто у підприємства скорочується обсяг наявного у розпорядженні майна. Також спостерігається підвищення фінансової незалежності компанії, про що свідчить динаміка коефіцієнта фінансової автономії. На кінець 2020р. підприємство спроможне самостійно профінансувати 37,5% своїх активів. ТОВ «Компанія СТВ Груп» вже давно активно працюють в онлайн-середовищі. У них є веб сайт та окремий онлайн магазин, проте їх веб-сайт є відомий лише для великих підприємств, з якими співпрацює компанія. З метою розвитку інтернет-торгівлі ТОВ «Компанії СТВ Груп» було запропоновано здійснити такі заходи: - Впровадження маркетингової стратегії розвитку SEO та використання реклами у Google; - Покращення веб-сайту онлайн магазину ТОВ «Компанія СТВ Груп» - Визначення відповідальної особи за розвиток інтернет-торгівлі ТОВ «Компанія СТВ Груп». Метою заходу з удосконалення економічних результатів проектних рішень у ТОВ «Компанії СТВ Груп». Серед усіх балансових показників, змінилися такі: економія коштів на адміністративних витратах, знизилася повна собівартість продукції, збільшилася оперативність проведення операцій і зросла продуктивність праці, збільшився валовий дохід та активи. Реалізація даного проектного рішення вплинула на розмір власного капіталу.