Дослідження та обґрунтування напрямів удосконалення маркетингової комунікаційної політики комунального підприємства "Громадське"

Автор: Губай Олег Олегович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Маркетинг
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: У роботі розкрито актуальність досліджуваної тематики, а саме представлено, що сьогодні маркетингова комунікаційна політика відіграє важливу роль в управлінні діяльністю підприємства, а саме на підприємстві, що спеціалізується комунальних послугах. Робота над посиленням рівня комунікації підприємства сприятиме позитивному іміджу підприємства, покращуватиме оцінку населення щодо ефективності діяльності підпримства, збільшуватиме довіру до працівників, їх кваліфікації та послуг підприємства відповідного регіону [1]. Основний акцент зроблено на комункаційну політику та шляхи її удосконаленняя через призму формування відділу маркетингу та комунікацій на підприємстві. Здійснено аналіз сучасних підходів до формування комунікаційних взаємозвязків із споживачами, висвітлено роль цифрових технологій на шляху покращення інформаційного потоку від підприємства до споживача і навпаки [2]. Мета дослідження – пошук підходів та розробка рекомендацій щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики комунального підприємства в умовах реалізації поточних задач з обслуговування інфраструктури населеного пункту, забезпечення благоустрою територій, вивезення ТПВ, ремонту водопровідних систем та інших критичних об’єктів селища. Об’єкт дослідження – виробничо-господарська діяльність підприємств, які здійснюють свою діяльність з обслуговування та надання населенню комунальних послуг. Предмет дослідження – теоретико-методологічні та прикладні аспекти розвитку комунікаційної політики на підприємствах досліджуваного сегменту ринку. У теоретичній частині роботи представлено теоретико-методологічні oснoви маркeтингoвoї кoмунікаційнoї пoлітики, зокрема, здійснено обгрунтування дефініції маркетингу та його ролі у рeалізації цілeй комунального підприємства, охарактeризовано роль маркeтингoвoї кoмунікаційнoї пoлітики, здійснено висвітлення особливостей фoрмування маркeтингoвoї кoмунікаційнoї пoлітики комунального підприємства. [3] У аналітичній частині роботи досліджено здійснено аналіз фінансово-економічної та маркетингової діяльності комунального підприємства «Громадське», проведено оцінку особливостей функціонування комунального підприємства «Громадське», проаналізовано фінансoвo-економічні особливостідіяльнoсті комунального підприємства «Громадське», ідентифіковано особливості комплексу маркетингу комунального підприємства «Громадське». [4, 5] У дослідницькій частині роботи висвітлено результати дослідження особливостей функціонування комунальних підприємства України, виокремлено особливості надання послуг комунальними підприємствами, а також на підставі первинних досліджень з використанням анкетування представлено ідентифіковані потреби споживачів та рівень їх задоволення. На підставі результатів проведеного анкетування та ідентифікованих потреб здійснено проектування організаційної структури відділу маркетингу на комунальному підприємстві «Громадське». Упроектній частині роботи здійснено удосконалення маркетингової комунікаційної політики комунального підприємства «Громадське» шляхом ідентифікації ключових можливостей та загроз функціонування комунального підприємства «Громадське», формування стратегії реалізації комунікаційної політики комунального підприємства «Громадське», а також формування ефективного комплексу маркетингових комунікацій комунального підприємства «Громадське», зокрема за результатами використання діаграми Ганта вперше для комунального підприємства «Громадське» було ідентифіковано ключові етапи розробки комунікаційного процесу. Ключові слова: маркетинг, комунікаційна політика, комунальні підприємства, оптимізація процесу задоволення споживчих потреб. Перелік використаних літературних джерел. 1. Крикавський Є.В., Чухрай Н.І. Промисловий маркетинг: Підручник. 2-ге вид. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2004. – 472 с. 2. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг: Підручник / За ред. Л.А. Мороз – 3-є вид. Львів, „Інтелект-Захід”, 2005. – 244 с. 3. Ромат Є. Основи реклами: Навчальний посібник. – К.:Студцентр, 2006. -288с. 4. Поволоцька О. Л. Управління конкурентними перевагами підприємства в сучасних умовах господарювання // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. – 2009. – № 6. – С. 252-257. 5. Шаповал Л. П. Формування фінансово-кредитних відносин в комунальному господарстві. Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць. Вип. 10 (101). К., 2009. С.127 – 131.