Дослідження і розвиток міжнародних економічних відносин України та Канади на засадах маркетингових стратегій
Автор: Фальковська Ірина Радиславівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Міжнародна економіка
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: У магістерській роботі систематизовано наукові підходи до визначення маркетингових стратегій та оцінки ефективності зовнішньоторговельних відносин України та Канади. Узагальнено наукові визначення маркетингових стратегій та їх різновидів. Висвітлено аналіз українсько-канадських відносин загалом та в нафтопереробній галузі. Проаналізовано господарсько-виробничу та маркетингову діяльність ТОВ «КАРПАТНАФТОХІМ». Представлено напрями покращення та перспективи розвитку зовнішньоторговельного співробітництва України та Канади на засадах маркетингових стратегій. Результати роботи можуть бути використані для вдосконалення міжнародного двостороннього співробітництва із Канадою. Метою магістерської роботи є дослідження міжнародних економічних відносин на засадах маркетингових стратегій та надання рекомендацій щодо їх покращення. Предметом магістерської роботи є теоретико-методологічні на основі маркетингових стратегій засади розвитку зовнішньоекономічних відносин України та Канади. Об’єктом роботи є процес підвищення ефективності українсько-канадських економічних зв’язків. Результатом роботи було визначено запровадження заходів на основі маркетингової стратегії цінового лідерства задля підвищення потрібних економічних показників та підвищення ефективності міжнародної економічної діяльності. Ключові слова – міжнародні економічні відносини, зовнішньоторговельне співробітництво України та Канади, маркетингові стратегії, нафтопереробна галузь, маркетингова стратегія цінового лідерства.