Дослідження та адміністрування реалізації маркетингової стратегії корпорації «Енергоресурс-інвест»

Автор: Сабара Ольга Богданівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Бізнес-адміністрування
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: На прикладі Корпорації «Енергоресурс-інвест» проаналізовано та спрогнозовано значення оcновних показників функціонування підприємства, виокремлено проблеми за темою дослідження. Нами розроблено альтернативні варіанти удосконалення адміністрування реалізації маркетингової стратегії корпорації «Енергоресурс-інвест» із урахуванням зміни чистого доходу (проектного показника, зміни значення якого ми повинні досягти згідно з поставленим завданням) та частки умовно постійних витрат в структурі повної собівартості, здійснено економічне обґрунтування пропонованих проектних заходів. Наприкінці роботи сформовано виcновки щодо проведених нами досліджень. Метою в процесі написання магістерської кваліфікаційної роботи було виявити та сформулювати адекватні рекомендації щодо удосконалення адміністрування реалізації маркетингової стратегії корпорації «Енергоресурс-інвест». Предметом дослідження є теоретичні та методичні засади адміністрування реалізації маркетингової стратегії корпорації, об’єктом - Корпорації «Енергоресурс-інвест». Основний метод дослiдження – аналiз, за допомогою якого я розкладаю об’єкт дослiдження на складовi з метою бiльш детального вивчення. Також я використовую методи: порiвняння, табличний, графiчний, сегментування та ранжування, метод «дерева рiшень». У процесі написання МКР нами використовувались такі методи досліджень, як методи формалізації, абстрагування та дедукції (п. 1.1. Зміст і сутність понять «стратегічний маркетинг», «маркетингова стратегія»; п. 1.2. Специфіка адміністрування реалізації маркетингової стратегії корпорації підприємства), методи логічного дослідження, моніторингу, аналізу та порівняння (п. 2.2. Аналізування виробничо-господарської діяльності Корпорації «Енергоресурс-інвест» та п. 2.3. Аналізyвання адміністрування реалізації маркетингової стратегії корпорації «Енергоресурс-інвест»), методи спостереження та екстраполяції (п. 3.1. Дослідження тенденцій розвитку виробничо-господарської діяльності Корпорації «Енергоресурс-інвест»; п.3.2. Дослідження тенденцій розвитку адміністрування реалізації маркетингової стратегії корпорації «Енергоресурс-інвест»), методи структурно-генетичного аналізу і синтезу (п. 4.1. Альтернативи розвитку адміністрування реалізації маркетингової стратегії корпорації «Енергоресурс-інвест»). Для аналізування вихідні данi було обрано шляхом пошуку дотичних робiт до запропонованих концептiв, визнання їх статусу в науковому свiтi та рекомендацiй вiд наукового керiвника. Часові межі публiкацiй опрацьованих текстiв – останнi п’ять рокiв, що дає пiдґрунтя для пiдтвердження актуальностi поданих теорій та три квартали поточного року. Інформацiйну базу склали закони України, постанови КМУ, офiцiйнi данi Державного комiтету статистики України, офiцiйний сайт корпорації «Енергоресурс-інвест». Основними джерелами для здійснення досліджень є навчальні іноземні та вітчизняні літературні джерела, методичні, довідкові, законодавчі і нормативно-правові акти України; річна фінансова звітність Корпорації «Енергоресурс-інвест», його засновницькі документи, а також інші документи, що визначають його процес функціонування. Загальну теоретико-методологічну базу дипломного проекту склали праці українських та зарубіжних дослідників, присвячені проблемам маркетингової діяльності, маркетинговому менеджменту та загальним і приватним питанням маркетингової стратегії підприємства. Це такі вчені, як I.Ансофф, Н.В. Куденко, Ф.Котлер, М.Портер, Ж.Ж.Ламбен, Р.А.Фатхутдинов, А.А. Томпсон, А.Дж.Стрикленд, С.С. Гаркавенко, О.А. Овєчкіна, А.Т. Зуб. Практична значущість отриманих результатів. Практична значущість дипломної роботи полягає в узагальненні науково-теоретичних і розробці практичних положень щодо розробки актуальної маркетингової стратегії корпорації «Енергоресурс-інвест», що є торговим посередником з продажу предметів інтер’єру. Структура МКР складається з чотирьох розділів: в першому розглянуто зміст і сутність понять «стратегічний маркетинг», «маркетингова стратегія», досліджено специфіку адміністрування реалізації маркетингової стратегії корпорації підприємства, а також правове регулювання адміністрування реалізації маркетингової стратегії корпорації підприємства. У другому розділі МКР розглянуто специфіку діяльності Корпорації «Енергоресурс-інвест», проведено ґрунтовне аналізування показників виробничо-господарської діяльності підприємства, здійснено оцінювання адміністрування реалізації маркетингової стратегії корпорації «Енергоресурс-інвест». Третій розділ роботи присвячений прогнозуванню тенденцій розвитку показників виробничо-господарської діяльності Корпорації «Енергоресурс-інвест», а також тенденцій адміністрування реалізації маркетингової стратегії корпорації, узагальнено отримані результати дослідження. У четвертому розділі МКР запропоновано альтернативні варіанти удосконалення адміністрування реалізації маркетингової стратегії корпорації «Енергоресурс-інвест», зокрема пропонується набуття статусу офіційного дилера, здійснено економічне обґрунтування проектного заходу. Наприкінці написання роботи нами сформовано висновки щодо проведених досліджень та вказано на їх прикладний аспект.