Дослідження ринку агропродовольчої продукції та обґрунтування напрямів удосконалення маркетингової діяльності ТОВ "СІЕФДЖІ ТРЕЙДИНГ"

Автор: Фецуляк Тетяна Петрівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Маркетинг
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Маркетинг в агропромислових формуваннях виступає заключним етапом господарської діяльності, і від його організації суттєво залежить успіх функціонування підприємств і їх фінансові результати. Для забезпечення виробництва конкурентоспроможної продукції і прискорення просування товарів до споживача необхідно не тільки формувати ринкову інфраструктуру мікро- і макрорівнів, але й виробляти власну орієнтацію маркетингової діяльності [2]. Об’єкт дослідження – процеси формування та здійснення маркетингової діяльність ТОВ «СІЕФДЖІ ТРЕЙДИНГ» - сільськогосподарської компанії з міжнародними інвестиціями. Предмет дослідження – теоретичні та практичні аспекти маркетингової діяльності аграрних підприємств. Мета дослідження: з’ясування теоретичних та методологічних засад маркетингової діяльності агрохолдингів та обґрунтуванні заходів удосконалення їх маркетингової діяльності на прикладі ТОВ «СІЕФДЖІ ТРЕЙДИНГ». Результати дослідження. В роботі розкрито теоретичні основи маркетингової діяльності аграрних підприємств, а саме: з’ясувати сутність та значення маркетингу аграрних підприємств, модель їх маркетингової діяльності, розкрити сутність та особливості соціальної відповідальності аграрного підприємства [4,6,8]. Проведено аналіз виробничо-господарської та маркетингової діяльності ТОВ «СІЕФДЖІ ТРЕЙДИНГ». Виконано дослідження стану та тенденцій розвитку ринку аграрного ринку, проведено дослідження рівня соціальної відповідальності ТОВ «СІЕФДЖІ ТРЕЙДИНГ» [1,7]. Запропоновано та обґрунтовано напрями розвитку маркетингової діяльності ТОВ «СІЕФДЖІ ТРЕЙДИНГ» із врахуванням тенденцій аграрного ринку, особливостей конкурентних переваг досліджуваного підприємства [2, 5]. Ключові слова: агрохолдинг, соціальна відповідальність, маркетинг, конкурентні переваги, стратегія, аграрний маркетинг, комунікація Перелік використаних літературних джерел. 1. Бахчиванжи, Л. (2020). Напрями удосконалення маркетингового менеджменту агропромислових підприємств. Економіка та суспільство, (22). URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2020-22-89 2. Головчук Ю. О., Середницька Л. П. (2020) Маркетингова товарна політика - інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства. Агросвіт. № 1. С. 61–68. DOI: 10.32702/2306-6792.2020.1.61 3. Дідух С. М., Корікова А. К. (2020) Сталий розвиток агропромислових холдингів України: особливості та напрямки вдосконалення. Агросвіт. № 3. С. 90–99. DOI: 10.32702/2306-6792.2020.3.90 4. Ільченко, Т. (2021). Маркетингова стратегія діяльності аграрних підприємств в умовах діджиталізації. Економіка та суспільство, (26). URL:https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-26-21 5. Крикавський Є.В., Третьякова Л.І., Косар Н.С. (2013) Стратегічний маркетинг: навч. посіб. Львів. 256 с. 6. Цалко Т. Р., Харченко Т. О., Хондока А. М. (2019) Особливості формування конкурентних переваг на підприємстві.Ефективна економіка. № 9. http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7261 DOI: 10.32702/2307-2105-2019.9.37 7. Шестакова А.В. (2020) Вплив корпоративної соціальної відповідальності на стан розвитку персоналу аграрних підприємств. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. Випуск 2 (25). DOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.25-46