Дослідження та удосконалення системи збуту продукції ТОВ «Інтелком» на зовнішніх ринках

Автор: Дзвоник Василь Васильович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Інститут: Інститут сталого розвитку ім. В. Чорновола
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Шайда О.Є. «Дослідження та удосконалення системи збуту продукції компанії «Інтелком» на зовнішніх ринках». Магістерська кваліфікаційна робота. – Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2021. Сучасні умови функціонування вітчизняних підприємств характеризуються фінансово-економічною кризою, зростанням рівня невизначеності зовнішнього середовища (індивідуалізація і динамізм поведінки споживачів, новітні інформаційні технології, високі вимоги до якості товарів і обслуговування тощо), політичною нестабільністю, загостренням конкуренції, неспроможністю досягнення високих результатів господарської діяльності тощо. Для ефективного функціонування підприємства в нинішніх умовах динамічного і швидкоплинного середовища господарювання, в довгостроковому періоді виходить на перший план вимога розробки нових підходів до управління підприємством. Становлення стратегічного управління на підприємствах стикається з низкою методологічних труднощів, одна з яких — вибір ефективної стратегії розвитку підприємства. Процес розробки ефективної стратегічної діяльності підприємства є багатогранним і складним завданням. Можливість вирішення проблеми розвитку підприємства полягає у відстежуванні тенденцій розвитку ринку, розробці та реалізації конкурентних переваг, що значною мірою можуть бути досягнуті на основі ефективної стратегії розвитку підприємства. У зв’язку з цим виникає необхідність дослідження особливостей формування та удосконалення стратегії розвитку в умовах зростання екологічних потреб споживачів готової продукції. Аналіз базових стратегій дозволяє зробити висновок про те, що спостерігаються термінологічні відмінності у визначенні стратегії і різні підходи до ознак класифікації стратегій. На основі проведеного аналізу навчально-наукової літератури [1-5] розглянуто та доповнено наукові підходи, науково-обгрунтовані положення теоретичного, методичного та практичного характеру щодо формування та удосконалення стратегії розвитку в умовах зростання екологічних потреб споживачів готової продукції. Об’єкт дослідження: ТОВ "Інтелком", м. Івано-Франківськ. Предмет дослідження є теоретико-методологічні та методичні положення щодо формування та удосконалення стратегії розвитку в умовах зростання екологічних потреб споживачів готової продукції. Мета роботи: формування рекомендацій щодо удосконалення стратегії розвитку ТОВ " Інтелком " в умовах зростання екологічних потреб споживачів готової продукції. Основні завдання даної магістерської кваліфікаційної роботи: дослідження формування та удосконалення стратегії розвитку, зокрема визначення сутності даного поняття, підходи, класифікація ознак; огляд законодавчої та нормативно-довідкової бази щодо формування та удосконалення стратегії розвитку в умовах зростання екологічних потреб споживачів готової продукції; побудова методологічної моделі; аналіз фінансового стану підприємства; оцінка екологічних показників діяльності ТОВ «Інтелком»; аналіз даних щодо формування та удосконалення стратегії розвитку в умовах зростання екологічних потреб споживачів готової продукції ТОВ «Інтелком»; запропонувати захід до поставленої проблеми; здійснити характеристику запропонованого заходу, обґрунтувати його доцільність, зокрема економічну для даного підприємства. Робота містить практичні рекомендації щодо формування та удосконалення стратегії розвитку ТОВ "Інтелком" в умовах зростання екпортних потреб споживачів готової продукції, які мають практичну цінність та можуть бути рекомендовані до застосування на підприємствах. Наукові результати, які характеризують новизну дослідження, полягають у впровадженні стратегії екологізації продукції, що уможливлює досягнення сталого економічного розвиток підприємства в умовах жорстких екологічних вимог, та конкуренції на ринках, створення іміджу підприємства як екологічно чистого, дослідження нових інноваційних продуктів, щодо природоохоронної діяльності підприємства, екологічних установок для виробництва. Розкрито сутність поняття стратегія розвитку, виділено класифікаційні ознаки, етапи формування. Практична цінність результатів дослідження полягає у розробленні методичного інструментарію щодо формування та удосконалення стратегії розвитку в умовах зростання екологічних потреб споживачів готової продукції. Запропоновану методологію доцільно використовувати ТОВ "Троян-Пак" здійснивши аналіз фінансової, екологічної діяльності, а також розрахувавши економічні результати від впровадження даного заходу, можна стверджувати, що окупність від впровадження даного заходу підприємство отримає в короткотерміновий період. Для реалізації даного заходу впровадження стратегії екологізації продукції слід досягнути значення стратегічного показника економічного зростання – це коефіцієнт платоспроможності, який відображає забезпечення планомірного надходження і витрачання грошових ресурсів, виконання розрахункової дисципліни, досягнення раціональних пропорцій власного і позикового капіталу і найбільш ефективного його використання. Головна мета платоспроможності - своєчасно виявляти і усувати недоліки у фінансовій діяльності і знаходити резерви покращення фінансових можливостей підприємства. Ключові слова: стратегія, екпорт, розвиток, підприємство, управління. Перелік використаних літературних джерел. 1. Про безпечність та якість харчових продуктів: Закон України від 23.12.1997 р. № 771/97-ВР (в ред. від 6 вересня 2005 р. з наступними змін. та доповн.) (1997). Відомості Верховної Ради України [Електронний ресурс]. – режим доступу: http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/T172042.html 2. Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції: Закон України від 02.12.2010 р. № 2735-VI (2010) [Електронний ресурс]. – режим доступу: http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/T172042.html 3. Про загальну безпечність нехарчової продукції: Закон України від 02.12.2010 р. №2736-VI (2010) [Електронний ресурс]. – режим доступу: http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/T172042.html 4. Про підтвердження відповідності: Закон України від 17.05.2001 р. №2406-ІІI (2001) [Електронний ресурс]. – режим доступу: http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/T172042.html 5. Державна служба статистики України - [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua;