Обґрунтування структури парку спеціалізованих автомобілів та автопоїздів для перевезення вантажів, які швидко псуються.
Автор: Іванишин Тарас Володимирович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Автомобільний транспорт
Інститут: Інститут механічної інженерії та транспорту
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Магістерська кваліфікаційна робота присвячена розробленню оптимальної структури парку спеціалізованихавтотранспортних засобів для доставки швидкопсувних вантажів за критерієм мінімальних логістичних витрат при умові дотримання максимальної гарантованої тривалості. Показано, що структура і властивості транспортно-технологічних схем є відображенням техніки і технології, що застосовується. Виявлено існування стійких видозмін транспортно-технологічних схем, які можуть мати оптимальне поєднання організаційних параметрів. Застосовано структурну оптимізацію за логістичними витратами при дотриманні гарантованої тривалості доставки вантажів. Мета дослідження ? підвищити ефективність перевезення вантажів, які швидко псуються шляхом застосування оптимальної за критеріями витрачених часу коштів структури парку автотранспортних засобів. Предмет досліджень. Залежність показників ефективності процесів постачання вантажів, які швидко псуються від структури парку спеціалізованих автотранспортних засобів. Об’єкти досліджень. Процеси доставки тарних поштучних вантажів, які швидко псуються. В роботі встановлено, що недоліками відомих методів обґрунтування необхідної кількості і вантажомісткості автотранспортних засобів є те, що вони не враховують дискретний і ритмічний характер автомобіле-потоків. Тривалість доставки вантажів має дискретний характер залежності від такту. Графік цих залежностей – кусково-неперервні функції. Із збільшенням такту в межах неперервної ділянки зростають простої автомобіля, пов’язані з узгодженням його роботи з іншими автомобілями транспортно-технологічної схеми. Визначено, що кількість автомобілів має дискретний характер залежності від такту процесу. На цю кількість також впливає їх вантажність і кількість постів навантаження. Залежність тривалості виконання 1 т-км транспортної роботи від такту і вантажності автомобілів показує, що існують інтервали тактів (загальних обсягів перевезення), на яких певні транспортно-технологічні схеми є переважаючими. Це дало підставу сформувати оптимальний параметричний ряд таких схем для проекту розширення території збуту вантажів, які швидко псуються. Список літературних джерел 1. Давідіч Ю. О. Розробка графіка руху транспортних засобів при організації вантажних перевезень: навч. посіб. / Ю. О. Давідіч. — Х.: Харк. нац. акад. міськ. госп-ва, 2010. — 345 с. 2. Нагорний Є. В. Визначення технологічних параметрів функціонування термінального комплексу в умовах ринку транспортних послуг / Є. В. Нагорний, Н. Ю. Шраменко // Вестн. ХНАДУ. — 2011. — Вып. 53. — С. 51-55. 3. Наумов В. С. Использование сетей Петри при моделировании процесса транспортно-экспедиционного обслуживания / В. С. Наумов // Автомоб. трансп: Сб. науч. тр. — 2009. — Вып. 24. — С. 120-124. 4. Павленко О. В. Вибір раціональної транспортно-технологічної схеми доставки тарно-штучних вантажів у міжрегіональному сполученні / О. В. Павленко, О. П. Калініченко, О. В. Найдьон // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. — 2011. — N 6/4. — С. 55-58.