Дослідження і розвиток тактичного управління інноваційними проектами ТзОВ «Юляна Плюс»
Автор: Брега Олександра Борисівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Управління інноваційною діяльністю
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Реферат Статистичні дослідження проектної діяльності різноманітних компаній свідчать про те, що суттєва частина проектів, а саме за різними даними від 30 до 80 відсотків, є неприбутковими, тобто такими, результати яких є незадовільними. Численні відхилення, що викликані впливом ризиків, криз, стресів, конфліктів тощо, в діяльності промислових підприємств, різноманітні зміни є неодмінною складовою функціонування організацій, що визначає доцільність використання проектного управління, яке є загальноприйнятим у європейському бізнес-середовищі, Сполучених Штатах Америки та інших країнах. Зазначене свідчить про актуальність опрацювання методології проектного управління з метою розроблення нового, удосконалення та розвинення існуючого науково-методичного інструментарію, зокрема у напрямі тактичних аспектів. Таким чином, питання тактичного управління інноваційними проєктами підприємства є актуальним. Метою магістерської кваліфікаційної роботи є дослідження і розвиток тактичного управління інноваційними проєктами ТзОВ «Юляна Плюс». Предметом дослідження є розвиток тактичного управління інноваційними проєктами ТзОВ «Юляна Плюс». Об’єктом дослідження ТзОВ «Юляна Плюс». Основним видом діяльності ТзОВ «Юляна Плюс» є надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна. Також підприємство здійснює: купівля та продаж власного нерухомого майна; операції з нерухомим майном за винагороду або на основі контракту; агентства нерухомості; управління нерухомим майном за винагороду або на основі контракту; надання в оренду автотранспортних засобів; надання в оренду автомобілів і легкових автотранспортних засобів; оброблення даних, розміщення інформації на веб-узлах і пов’язана з ними діяльність; веб-портали; надання інших інформаційних послуг; діяльність інформаційних агентств; надання інформаційних послуг; роздрібна торгівля у неспеціалізованих магазинах; роздрібна торгівля у неспеціалізованих магазинах переважно напоями та тютюновими виробами; інші види роздрібної торгівлі; роздрібна торгівля продуктами харчування, напоями та в спеціалізованих магазинах та у неспеціалізованих магазинах.. Магістерська робота складається із чотирьох розділів. У першому розділі вивчено літературні джерела та нормативно-правові акти за розвитку тактичного управління інноваційними проєктами ТзОВ «Юляна Плюс». Другий розділ присвячений аналізу ТзОВ «Юляна Плюс». Інноваційна діяльність в ТзОВ «Юляна Плюс» полягає в освоєнні потужного Інтернет-сектор для збуту, що оперує можливостями електронних систем бронювання, просування й продажу послуг. Інформаційне забезпечення таких процесних інновацій складають: Global Distribution System (GDS), Аlternative Distribution System (ADS), Central Reservation System (CRS), Business Service Provider (BSP). У дослідницькій частині проаналізовано динаміку зміни основних показників фінансової та виробничо-господарської діяльності і стратегічного показника ТзОВ «Юляна Плюс». Ділова активність ТзОВ «Юляна Плюс» покращилась у 2019 р., істотно скоротились терміни обороту активів, запасів, основниз засобів тощо. Відносно оборотності запасів, що є дуже малим числом відзначимо те, що підприємство практично не має запасів. Вони пртягом усього досліджуваного періоді становлять 0,1 тис. грн. Індикатори фінансової незалежності перебувають у допустимих межах, у 2020р. дещо погіршилось їх значення. Індикатори ліквідності перевищують нормативні межі. Проте це також говорить про здатність ТзОВ «Юляна Плюс» розрахуватись за боргами за рахунок власних коштів.. Проблеми розвитку тактичного управління інноваційними проєктами ТзОВ «Юляна Плюс»: 1. Низький рівень позиціонування інноваційних послуг підприємства відносно основних потенціаних конкурентів; 2. Відсутність тактики конкурентної роботи у процесі реалізації інноваційних проектів підприємства, що знижує результативність проєктів підприємства; 3. Неузгодженість стратегічних і тактичних підходів до реалізації інноваційних проектів із маркетиновими заходами підприємства. Для їх вирішення слід забезпечити розробку та впровадження рекомендацій з розробки тактики інноваційних проектів, що дозволяють планувати ринкові позиції продукту проекту на галузевому ринку та тактичні дії для збереження та зміцнення цих позицій. У рекомендаційній частині здійснено розробку заходу із розвитку тактичного управління інноваційними проєктами ТзОВ «Юляна Плюс». Наукова новизна полягає у формуванні рекомендації до розробки тактики інноваційних проектів, що дозволяють планувати ринкові позиції продукту проекту на галузевому ринку та тактичні дії для збереження та зміцнення цих позицій. Основна мета позиціонування послуг ТзОВ «Юляна Плюс» на ринку полягає у формуванні вимог до базових техніко-економічних характеристик послуг віртуальної реальності, що забезпечує помітні переваги щодо послуг конкурентів, що дозволить підвищити ймовірність отримання замовлень ТзОВ «Юляна Плюс». Найбільш поширеним інструментом позиціонування є карта тактичного позиціонування. Для побудови карти тактичного позиціонування атрибутів послуг ТзОВ «Юляна Плюс» на основі мультиатрибутивної моделі на першому етапі потрібно виявити атрибути/параметри, які представники цільового сегмента вважають обов’язковими, а також ті, які використовують як критерії вибору. Важливо те, що потенційні покупці надають різним атрибутам різного значення. Для побудови карти тактичного позиціонування інноваційних проектів ТзОВ «Юляна Плюс» параметрів першому етапі використані виділені результаті попереднього опитування цільових споживачів параметри продуктового пропозиції. Безпосередньо вибір ринкової позиції при вровадженні віртуальної реальності, що створюється підприємством у ході реалізації інноваційних проектів ТзОВ «Юляна Плюс», було здійснено на користь того варіанту, який характеризує віртуальну реальність як продукти з технічними параметрами близькими до параметрів найбільш пріоритетних конкурентів. Отже, вибір тактики конкурентної боротьби ТзОВ «Юляна Плюс» було здійснено на користь тактики, заснованої на маркетинговому тиску (вигідні умови техобслуговування, пуско-налагоджувальних робіт, ціна доступніша, ніж у конкурентів тощо). У практику інноваційної діяльності підприємства можуть бути впроваджені рекомендації до розробки тактики інноваційних проектів, що дозволяють планувати ринкові позиції продукту проекту на галузевому ринку та тактичні дії для збереження та зміцнення цих позицій.