Дослідження конкурентних переваг ТОВ "ІММ" на ринку будівельних матеріалів і обґрунтування напрямів розвитку його маркетингової діяльності

Автор: Денисенко Богдана Павлівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Маркетинг
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Особливо значущість створення передумов, які б забезпечували конкурентоспроможність підприємства збільшилася в умовах динамічної, швидкозмінної та інколи невигідної ринкової сфері їх функціонування. Визначальною передумовою є формування або посилення тих конкурентних переваг підприємства, що дозволяють ефективно здійснювати обрані ним стратегії конкуренції [2]. Об’єкт дослідження – виробничо-господарська діяльність та конкурентні переваги ТОВ «ІММ» - багатопрофільне підприємства, яке працює у сфері рітейлу будівельних матеріалів та будівництва м. Львова. Предмет дослідження – теоретичні, науково-методичні та практичні основи засади управління конкурентними перевагами підприємств. Мета дослідження: визначення концептуальних засад управління конкурентними перевагами, визначення чинників, що на них впливають та пропозиція заходів щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства шляхом управління конкурентними перевагами вітчизняних підприємств. Результати дослідження. В роботі розкрито сутність конкурентних переваг, їх значення та основні характеристики, з’ясовано сутність управління конкурентними перевагами, основні його завдання та принципи [4, 6, 8]. Проведено аналіз виробничо-господарської та маркетингової діяльності ТОВ «ІММ» та його конкурентних переваг. Проведено дослідження стану та тенденцій розвитку ринку будівельних матеріалів та факторів впливу на управління конкурентними перевагами ТОВ «ІММ»[1, 7]. Запропоновано та обґрунтовано напрями розвитку маркетингової діяльності ТОВ «ІММ», з врахуванням основних факторів впливу на управління конкурентними перевагами досліджуваного підприємства[2, 5]. Ключові слова: конкурентоспроможність, маркетинг, конкурентні переваги, стратегія, будівельні матеріали, збут, комунікація Перелік використаних літературних джерел. 1. Аналіз ринку будівельних матеріалів України. 2020 рік. https://pro-consulting.ua/ua/issledovanie-rynka/analiz-rynka-stroitelnyh-materialov-ukrainy-2020-god. 2. Брінь П.В., Прокоп М.В., Нехме М.Н. (2019) Динамічне оцінювання конкурентоспроможності підприємства. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія Міжнародні економічні відносини і світове господарство. Вип. 28, ч. 1. С. 62–68. 3. Головчук Ю. О., Середницька Л. П. (2020) Маркетингова товарна політика - інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства. Агросвіт. № 1. С. 61–68. DOI: 10.32702/2306-6792.2020.1.61 4. Крикавський Є.В., Третьякова Л.І., Косар Н.С. (2013) Стратегічний маркетинг: навч. посіб. Львів. 256 с. 5. Матвієць О. В., Кошівська М.В. (2018) Збутова діяльність як складова частина господарської діяльності підприємства. ModernEconomics. № 11. С. 116-121. https://doi.org/10.31521/modecon.V11(2018)-19. 6. Нижник А.Ю. (2016) Формування конкурентних переваг підприємства: сутність та методичні підходи до оцінювання. Глобальні та національні проблеми економіки. Випуск 11. С. 446-449. 7. Фісун Ю., Арбора І. (2020). Використання маркетингових інструментів у роздрібній торгівлі будівельними товарами. Підприємництво та інновації, (11-2), 51-55. https://doi.org/10.37320/2415-3583/11.26 8. Цалко Т. Р., Харченко Т. О., Хондока А. М. (2019) Особливості формування конкурентних переваг на підприємстві. Ефективна економіка. № 9. http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7261 DOI: 10.32702/2307-2105-2019.9.37