Дослідження та удосконалення управління креативним потенціалом персоналу митного підрозділу ТзОВ «Завод «Електронпобутприлад»
Автор: Назарко Ярослав Павлович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Управління митною діяльністю
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Креативність – це творча спрямованість, генетично властива усім, але більшістю вона втрачається під впливом навколишнього середовища [1]. Креативність містить три компоненти: досвід, вміння креативного мислення і мотивація [2]. Загальним у характеристиці поняття креативного потенціалу є такі складові: оригінальність (незвичаи?ність способу вирішення проблеми); продуктивність (здатність породжувати велику кількість ідеи?); гнучкість (здатність до продукування різноманітних ідеи? та думок); компетенція; мотивація [3]. Створення на підприємстві спеціального середовища задля розвитку креативності може охоплювати розширення та поглиблення необхідних компетенціи? і навичок працівників, навчання співробітника та стимулювання и?ого самонавчання, розвиток уміння творчо мислити. Таке середовище розглядається як сукупність трьох підсистем: культура, стиль лідерства та цінності організаціі?; структури та системи управління (формальні та неформальні); навички та ресурси компаніі? (можливості и? обмеження) [4]. Загалом, управління креативним потенціалом персоналу підприємства є важливою складовою загальної системи креативного менеджменту [5]. Об’єкт дослідження - ТзОВ «Завод «Електронпобутприлад» ? підприємство, яке займається виробництвом електродвигунів постійного та змінного струму. Предмет дослідження - управління креативним потенціалом персоналу митного підрозділу ТзОВ «Завод «Електронпобутприлад». Мета дослідження даної роботи - удосконалення управління креативним потенціалом персоналу митного підрозділу ТзОВ «Завод «Електронпобутприлад». У магістерській кваліфікаційній роботі було зосереджено увагу на аналізуванні креативного потенціалу, зокрема, уточнено поняття «креативність» та «креативний потенціал», а також узагальнено їх класифікаційні ознаки. Під час даної роботи на товаристві з обмеженою відповідальністю «Завод «Електронпобутприлад» було ідентифіковано ключові проблеми управління креативним потенціалом персоналу митного підрозділу, зокрема: відсутність мотиваційного механізму розвитку креативного потенціалу персоналу та недосконалість діючої методики оцінювання креативного потенціалу персоналу. Після ідентифікування проблем було запропоновано шляхи їх вирішення: розроблення мотиваційного механізму розвитку креативного потенціалу персоналу ТзОВ «Завод «Електронпобутприлад», а також розроблено методичні підходи до управління креативним потенціалом персоналу митного підрозділу даного товариства. Ключові слова – «креативність», «креативний потенціал», «персонал», «митний підрозділ», «мотиваційний механізм», «оцінювання креативного потенціалу».