Дослідження та удосконалення стратегічного планування збутової діяльності ТзОВ «ЮОН»

Автор: Батіг Софія Орестівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Інститут: Інститут сталого розвитку ім. В. Чорновола
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Батіг С.О., Данько Т.І. (керівник) Дослідження та удосконалення стратегічного планування збутової діяльності ТОВ «ЮОН». Магістерська кваліфікаційна робота. - Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2021. Проблеми збільшення напрямів збутової діяльності в умовах фінансової непостійності особливо важливі для підприємців, адже їх наявність вирішує долю існування підприємства. Умови зовнішнього середовища, які швидко змінюються, ставлять перед керівниками завдання пошуку шляхів забезпечення конкурентної позиції підприємства як необхідної умови виживання. Тому під час формування збутової стратегії, підприємству варто зважено підходити до пошуків напрямів збільшення збутової діяльності. [1] Важливий внесок у формування та забезпечення питань ефективності збутової діяльності внесли вчені: Балабанова Л.В., Болт Г., Бандура З.Л., Вейкрута Л.С., Ланкастер Дж., Котлер Ф.,М. Портер та ін. Метою дипломної роботи є формування та вдосконалення напрямів збільшення збутової діяльності ТОВ «ЮОН». Досягнення поставленої мети зумовило виконання наступних завдань: 1. З’ясувати сутність стратегічного планування збутової діяльності підприємства 2. Охарактеризувати методологічні підходи стратегічного планування збутової діяльності підприємства 3. Проаналізувати показники ефективності стратегічного планування збутової діяльності підприємства 4. Провести аналіз збутової діяльності ТОВ «ЮОН» 5. Сформувати рекомендації щодо напрямів збільшення збутової діяльності підприємства; 6. Запропонувати напрями вдосконалення збутової діяльності підприємства .[2] Об’єктом дослідження є процес стратегічного планування збутової діяльності ТОВ «ЮОН». Предметом дослідження є теоретичні та методичні підходи щодо стратегічного планування збутової діяльності ТОВ «ЮОН».[3] Серед основних методів дослідження, які були використані для досягнення мети та вирішення основних задач дослідження, були наступні: індукції та дедукції (при дослідженні теоретичних аспектів збільшення збутової діяльності підприємства); синтезу та порівняльного аналізу (при проведенні аналізу економічних і фінансових показників підприємства і його збутової діяльності); статистичного та якісного порівняння (при аналізі динаміки основних фінансових показників); метод групування, статистичні методи, метод сценарного аналізу (при формуванні варіантів збільшення напрямів збутової діяльності підприємства). [4] Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості застосування напрямів збільшення збутової діяльності на підприємстві ТОВ «ЮОН». Ключові слова: збут, збутова діяльність, стратегічне планування. Перелік використаних літературних джерел. 1. Багиев, Г. Л., Асаул, А. Н. (2009) Організація підприємницької діяльності / Г. Л. Багієв, А. Н. Асаул. - ІЗДАТ-у: Омега-Л. 2. Герасимчук В. Г. (2008) Розвиток підприємств: діагностика, стратегія, ефективність. – К.: Вища шк. – 265 с. 3. Бурцев В.В. (2010) Методичні засади моніторингу системи збуту готової продукції № 4. 4. Радіонов А. Р.(2016) Логістика: нормування збутових запасів і оборотних коштів підприємства