Система керування кондиціонером для легкового автомобіля на базі двигуна з магнітоелектричним збудженням потужністю 30 Вт, напругою 12 В
Автор: Півовар Ярослав Миколайович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Електричні машини і апарати
Інститут: Інститут енергетики та систем керування
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Півовар Я.М., Крохмальний Б.І. (керівник). Система керування кондиціонером для легкового автомобіля на базі двигуна з магнітоелектричним збудженням потужністю 30 Вт, напругою 12 В. Магістерська кваліфікаційна робота. – Національний університет «Львівська Політехніка» , Львів 2020. Розширена анотація У вступі на основі сучасної літератури проналізований прогрес ситеми кондиціонування від минулих років до тепершніх. Розглянуто різні класифікації систем кондиціонування повітря та їхні конструктивні особливості. Та розглянуто їхню роль у нашому житті. В першому розділі пояснювальної записки розглянуто питання принципу роботи та потреби використання системи кондиціонування у легковому автомобілі. В основному увага приділяється аналізу усіх складових частин даної системи. Розглянуто основні переваги використання двигуна з магнітоелектричним збудженням у існуючих системах керування кондиціонером, основним завданням яких є контроль температури повітря у легкових автомобілях. Також у першому розділі описано кожну частину найпоширенішої системи кондиціонування у легкових автомобілях, основою для чого були взяті деталі уже існуючих систем кондиціонування. Це дає можливість дізнатись переваги та недоліки систем кондиціонування у легкових автомобілях з ресивером та ТРВ (терморегулючим вентильом). У другому розділі було висвітлено технічне обгрунтування данного типу двигуна та його особливості. Розкрито питання вибору типу двигуна постійного стуруму. Розгорнуто описано та сформульовано переваги та недоліки представленого типу ДПС. Також у розділі описано методику розрахунку ДПС малої потужності з магнітоелектричним збудженням. В кінці розділу вироблені теоретичні рекомендації по вибору незалежних параметрів розрахунку. Як приклад було наведено послідовність розрахунку основних розмірів та характеристик ДПС. У третьому розділі розглянуто особливості роботи та висновкі по представленій темі. У цьому розділі також було описано особливості проведення розрахунків в такої системи, в розрахункових середовищах. Змодельовано схему що моделює поведінку системи управління кондеціонером у легковому атвомобілі та розглянуто її. На основі отриманих результатів можна розробити ДПС малої потужності з магнітоелектричним збудженням. Об’єкт дослідження – Система керування кондиціонером для легкового автомобіля Предмет дослідження – Двигун постійного струму з магнітоелектричним збудженням потужністю 30 Вт, напругою 12 В. Мета дослідження: Метою магістерської роботи є вивчення систем кондиціонування встановлюваних на сучасні автомобілі, а також розрахунок ДПС з електромагнітним збудженням для даної системи. Необхідно вивчити пристрій, принцип роботи, а також переваги і недоліки фреонових систем кондиціонування. Ключові слова: ДПС (двигун постійного струму), система керування кондиціонером, випарник, холодоагент, компресор, ресивер, ТРВ (терморегулюючий вентиль). Перелік використаних літературних джерел: 1. Ермолин Николай Пантелеймонович "Электрические машины малой мощности" Видавництво "Высшая школа" Видання друге, 1967 р - 504 с. 2. Матюхин Л.М. «Теплотехнические устройства автомобилей» Навчальний посібник МАДИ, 2009 р – 89 с. 3. Т.Кеніо, С.Нагаморі. Двигуни постійного струму з постійними магнітами: Перкл. з англ.-М.: вид. Енергоатом, 1989 р. 4. Диагностика и ремонт автомобильных кондиционеров / А.В. Антипов, И.А. Дубровин.. – М.: Академия, 2010 р. – 64 с 5. Стів Рендл. Автомобільні кондиціонери. Керівництво. – М.: Алфамер Паблішінг, 2002. – 128 с. 6. А.П. Кашкаров. Автомобильные кондиционеры. Установка, обслуживание, ремонт. – М.: ДМК Пресс, 2012. – 112 с