Удосконалення апарт-готелю "Вершина" з допомогою сучасних інструментів маркетингу

Автор: Роман Дмитро Юрійович
Кваліфікаційний рівень: магістр (ОНП)
Спеціальність: Менеджмент (освітньо-наукова програма)
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Роман Д.Ю. Новаківський І.І. (керівник) Удосконалення діяльності апарт-готелю "Вершина" з допомогою сучасних інструментів маркетингу. В дипломній роботі проаналізовано основні аспекти маркетингової діяльності Апарт-готелю «Вершина» , який займається тимчасовим розміщенням гостей, наданням рекреаційних послуг та послуг харчування. Унікальною торговою пропозицією апарт-готелю «Вершина» є можливість гостей в залежності від обраного номера відпочити на автентичній печі-лежанці , або біля каміна на кріслі-гойдалці. Цінова політика котеджного комплексу середня і вище. Комплекс постійно росте і розвивається. Темою даної дипломної роботи є удосконалення діючої системи маркетингу на підприємстві. Це удосконалення дає можливість досягнути підвищення рівня продажів через мережу інтернет , збільшення рівня впізнаваності бренду і як наслідок стійкості бренду на ринку готельно-ресторанних послуг, гнучкої побудови структури організації, зменшення трудомісткості управлінських робіт, оптимізація чисельності апарату управління, посилення управлінського впливу, зосередження зусиль усіх працівників на досягненні поставлених цілей. Метою дипломної роботи є удосконалення існуючої системи маркетингу Апарт-готелю «Вершина» , стану керованої підсистеми департаменту маркетингу, підрозділів основної діяльності організації, удосконалення виконання основних управлінських функцій в департаменті маркетингу, поліпшення використання методів управління в департаменті маркетингу, формування основних напрямів створення ефективної системи управління бізнесом організації, удосконалення менеджерського складу та функціонування інших систем управління, а також формування складових інтелектуального капіталу організації. Розробка правильного ціноутворення в залежності від сезону і завантаженості об’єктів розміщення. Робота містить дослідження роботи департаменту маркетингу протягом останніх 3 років. Також досліджено тенденції розвитку готельно-ресторанного бізнесу з врахуванням глобальної економічної кризи 2020 року. Проведено аналіз практичної діяльності маркетингового департаменту Апарт-готелю «Вершина». Дуже важливою складовою маркетингової діяльності є аналіз конкурентного середовища. Цей аналіз проводився за методом 5 сил Портера, який показав, що існує значна імовірність виходу на ринок нових сильних гравців, також існує значна загроза втрати споживачів та переходу їх до сильніших, дешевших чи якісніших конкурентів. Відповідно до цього, готелю необхідно рости якісно і сервісно для збереження своїх позицій і залучення нових гостей. Визначено основні методи росту конкурентоспроможності для кожного типу відпочинку. Після аналізу методологій і підходів для покращення маркетингової діяльності на ринку готельно-ресторанних послуг, а також дослідження діяльності апарт-готелю «Вершина» в цілому і його департаменту маркетингу, я приступив до розроблення комплексної маркетингової стратегії, яка ґрунтувалась на отриманих результатах аналізу, а також на практичній доцільності бажаних змін. Для початку встановили цілі маркетингу апарт-готелю «Вершина» , за допомогою виявлених SWOT-аналізом загроз та можливостей. Далі встановили задачі і розподілили їх між виконавцями згідно їх сфери діяльності. На підставі проаналізованих даних, сформовано пропозиції щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства , в тому числі діяльності департаменту в мережі інтернет, надано рекомендації щодо покращення маркетингової стратегії і економічно обґрунтовано доцільність цих змін. Ключові слова: Контекстна реклама, маркетингова стратегія, SMM, SEO.