Управління конкурентоспроможністю ПП «Медіс»
Автор: Гриненко Наталія Василівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Управління фінансово-економічною безпекою
Інститут: Інститут адміністрування, державного управління та професійного розвитку
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Гриненко Н.В., Перхач О.Л (керівник). Управління конкурентоспроможністю підприємства. Магістерська кваліфікаційна робота. – Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2021. Розширена анотація. Управління конкурентоспроможністю підприємства – це постійний, планомірний та цілеспрямований процес впливу на усі фактори та умови, що забезпечують створення високоякісної та конкурентоспроможної продукції. [1] Конкуренція – це важливий фактор, що визначає маркетингову стратегію підприємства. Для цього здійснюється ретельний аналіз діючих та майбутніх перспективних конкурентів, їхні сильні та слабкі сторони, стратегії та цілі. Позитивною ознакою конкурентоспроможності є можливість взаємодіяти з іншими конкурентами у певному конкурентному середовищі, яка в свою чергу свідчить про успішність компанії та її позицію на ринку. На конкурентоспроможність підприємства впливає природа конкурентних переваг (технологічні чи економічні), інновації, маркетинг. Об’єктом дослідження – є конкурентоспроможність приватного підприємства «Медіс». Предметом дослідження – є методи підвищення конкурентоспроможності ПП «Медіс» Мета дослідження: на основі наукових праць та джерел, практики на підприємстві визначити оптимальні шляхи підвищення конкурентоспроможності ПП «Медіс». В результаті проведених досліджень запропоновано основні стратегї, такі як, зниження собівартості продукції та диференціація продуктового портфелю та постачальників. Основними категоріями, що пропонується зменшити у проекті – це сировина і основні матеріали, а також оптимізацію корпоративних та маркетингових витрат. Для розрахунку економічної ефективності від зниження постійних та змінних витрат проведено фінансово-економічне оцінювання методом розрахунку приведеної вартості капіталу, яке відобразилося у позитивне значення. Ключові слова: управління конкурентоспроможністю підприємства, конкуренція, конкурентоспроможність, фактори підвищення конкурентоспроможності, конкуренти. Перелік використаних літературних джерел: 1.Никитина Е.А. Управление конкурентоспособностью предприятия // Научные ведомости БелГУ. Серия: История. Политология. Экономика. Информатика. – 2007. – № 8. – С. 226–230.