Формування стратегії просування трейдингових продуктів в умовах трансформації ринку електроенергії України на прикладі ТОВ «Д.ТРЕЙДІНГ»

Автор: Тесля Андрій Германович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Бізнес-адміністрування: стратегічний розвиток та інновації
Інститут: Інститут адміністрування, державного управління та професійного розвитку
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Тесля А.Г.,Красівський О.Я. (керівник). Формування стратегії просування трейдингових продуктів в умовах трансформації ринку електроенергії України на прикладі ТОВ «Д.ТРЕЙДІНГ». Магістерська кваліфікаційна робота.- Національний університет «Львівська Політехніка», Львів, 2021. Діюча модель ринку електроенергії не дозволяє сподіватися на стабільний розвиток вітчизняної промисловості та врегулювання існуючих кризових явищ в українській енергетиці. Більше того, подальше її функціонування вже у найближчі місяці може повністю зруйнувати фінансову базу генеруючих компаній наслідком чого підвищиться ступінь ризику до критичного рівня в розрізі енергозабезпечення національної економіки та сприятливого інвестиційного клімату. В таких умовахвідбувається становлення таких учасників ринку електроенергетики як трейдингові компанії. Тому тема формування стратегії просування трейдингових продуктів в умовах трансформації ринку електроенергії Україниє вагомою та актуальною на сьогодні. Метою даної дипломної роботи є охарактеризувати формування стратегії просування трейдингових продуктів в умовах трансформації ринку електроенергії України на прикладі ТОВ «Д.ТРЕЙДІНГ». Обєктом дослідження даної дипломної роботи є новий ринок електроенергії України. Предметом дослідження даної дипломної роботи є дослідження стратегії просування трейдингових продуктів в умовах трансформації ринку електроенергії України на прикладі ТОВ «Д.ТРЕЙДІНГ». Ключові слова: ринок електроенергетики, електроенергія, трейдер, ціна.?