Напрями удосконалення використання цифрової трансформації клієнтського сервісу ТОВ «Д.СОЛЮШНС» з метою забезпечення лідерських позицій та високої якості надання послуг на ринку
Автор: Ісакієва Ольга Сергіївна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Бізнес-адміністрування: стратегічний розвиток та інновації
Інститут: Інститут адміністрування, державного управління та професійного розвитку
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Ісакієва О.С. «Напрями удосконалення використанняцифрової трансформації клієнтського сервісу ТОВ «Д.СОЛЮШНС» з метоюзабезпечення лідерських позицій та високої якості надання послуг на ринку» Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спеціалізації 073 «Менеджмент» спеціальності «Бізнес-адміністрування: стратегічний розвиток та інновації». Випускна кваліфікаційна робота містить теоретико-методичні підходи до дослідження проблем цифрової трансформації клієнтського сервісу, а також пропозиції щодо забезпечення найкращого сервісу компанії за рахунок інновацій у вигляді голосового боту. Проведено ґрунтовний аналіз цифрової трансформації клієнтського сервісу та його впливу на якість обслуговування; проведено оцінку якості клієнтського сервісу компанії; запропоновано проєкт застосування систем розпізнавання голосу з метою забезпечення найкращого сервісу клієнтам. Ключові слова: цифровізація, омнікальність, проєкт, клієнтський досвід, лояльність голосовий бот