Оцінювання якості надання адміністративних послуг органами публічної влади Червоноградський міський відділ ГУ ДМС у Львівській області
Автор: Голод Юлія Іванівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Публічне управління та адміністрування (для державних службовців)
Інститут: Інститут адміністрування, державного управління та професійного розвитку
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Голод Юлія Іванівна, ( керівник Мартинюк В. П.) - Оцінювання якості надання адміністративних послуг органами публічної влади Червоноградський міський відділ ГУ ДМС у Львівській області (Quality assessment of administrative services provided by public authorities Chervonohrad City Department of the State Migration Service in Lviv region). – Рукопис. Робота на здобуття магістра за спеціальністю «Публічне управління і адміністрування». – Національний університет "Львівська політехніка". – Львів, 2021. Магістерська кваліфікаційна робота виконана за тематикою в межах спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» і присвячена обґрунтування шляхів оцінювання якості надання публічних послуг. Об’єктом дослідження є Червоноградський міський відділ ГУ ДМС у Львівській області. Актуальність теми набирає більшої ваги ще й в умовах COVID-19. Тема роботи розкрита у трьох розділах: де перший присвячено теоретичним засадам механізмів надання адміністративних послуг. Другий розділ – це аналіз якості адміністративних послуг на прикладі Червоноградського міського відділу ГУ ДМС у Львівській області. Та третій розділ являє собою обґрунтування напрямків удосконалення оцінювання якості адміністративних послуг, які надаються Червоноградським міським відділом ГУ ДМС у Львівській області. Ключові слова: якість надання адміністративних послуг, публічна влада, Червоноградський міський відділ ГУ ДМС, удосконалення оцінювання якості адміністративних послуг. Література: 1. Коліушко І., Тимощук В. Управлінські послуги – новий інститут адміністративного права/І. Коліушко, В. Тимощук // Право України. – 2001. – № 5. – С. 30–34. 2. Джордж С., Ваймерскірх А. Загальне управління якістю: стратегії і технології, застосовувані сьогодні в самих нагальних компаніях (TQM). - СПб.: Вікторія плюс, 2002 р. - 441 с 3. Бабінова О. Проблеми оцінки якості та ефективності діяльності органів місцевої влади//http:// www.niss.gov.uaMonitor/ September/ 6 htm. 4. Адміністративні послуги місцевих органів державної виконавчої влади: Монографія / А.О. Чемерис, М.Д. Лесечко, А.В. Ліпенцев, А.О. Каляєв, В.М. Ципук, О.Л. Пастух, О.В. Поляк / За заг. ред. А.О. Чемериса. – Львів: ЛРІДУ НАДУ, 2004. –177 с 5. Писаренко Г. М. Адміністративні послуги в Україні: організаційно-правові аспекти: дис. … канд. юрид. наук. Наук: спец. 12.00.07/Г. М. Писаренко. – Одеса, 2006. – 196 с