Проєкт інформаційної системи партнерської співпраці підприємства «Керама Маркет»
Автор: Мельник Ростислав Степанович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Управління ІТ проектами
Інститут: Інститут комп'ютерних наук та інформаційних технологій
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Загалом, продукти відносяться до матеріального чи нематеріального майна, що продається на ринку. Товар може бути продуктом ручної та розумової праці, результатом обслуговування, а сама здатність до праці власником цієї споживної вартості може бути обміняна на інший товар (гроші). Товари – це матеріальні активи, які компанія купує (отримує) і зберігає для перепродажу. “Керама Маркет” – є одним з найбільших дистриб’юторів керамічної плитки та сантехніки в нашій країні. На даний момент “Керама Маркет” – це команда експертів та фахівців, націлених на кінцевий результат [1]. В умовах аналізу зростаючих об’ємів інформації зі змінною складною структурою, сучасні інформаційні технології висувають щоразу вищі вимоги щодо покращення й оптимізації задач керування базами даними. OLAP системи є головними механізмами, які здатні видаляти великий об’єм записів із масового набору даних. А також можуть дуже швидко обчислювати на їх основі результуючі значення. Подібні системи ґрунтуються на процесі узагальнення деталізованих даних та дають можливість отримати відомості з консолідованих за різними деталями аналізу, взаємопов’язаних фрагментів інформації. Завдяки такій інтелектуальній особливості OLAP системи в останні роки отримали широке розповсюдження в практичних додатках [2]. Проте, потенціал OLAP систем не використовують на повну. Причинами такого стану речей можуть бути: • дорога вартість та складність моделей, програм, які невиправдано складні та пов’язані із втіленням ОLAP систем; • недосконалість алгоритмів попереднього оперативного формування агрегованих даних, яке побільшує час виконання пошуку контенту тощо. Таким чином, далекосяжними виявляються роботи, які скеровані на оптимізацію високоефективних, але простих та компактних систем на базі OLAP методик. Результати досліджень концепцій, алгоритмів, базованих на OLAP, відносяться до ключових питань практичного спрямування і, наразі, не можуть задовільнити запити користувачів, що мають. В той же час, напрацювання в даній області, головним чином, відносяться до важливих питань практичного характеру і не задовольняють потреб користувачів у матеріалах, що торкаються теоретичних основ OLAP технологій. Створити окрему інформаційну систему для малого бізнесу, яка надасть підприємству перевагу над конкурентами та суттєво покращить сервіс для партнерів. Було вирішено використовувати технологію OLAP куба для створення окремої системи у вигляді веб-сайту для малого бізнесу. Причиною створення є, перш за все, покращення послуг партнерам. Клієнти повинні мати можливість отримувати інформацію про наявність товару, ціну, зовнішній вигляд і технічні характеристики, терміни доставки, а також переглядати всі етапи виконання замовлення в одному місці. Дане рішення дозволило значно пришвидшити і покращити співпрацю між підприємством і партнерами, також інноваційність даної системи сприяє залученню нових партнерів, і це позитивно впливає на розвиток фірми. ІС повинна надати клієнтам можливість отримувати інформацію про: наявність товару, ціни, вигляд та технічні характеристики товару, терміни поставки, інтеграція усіх етапів реалізації своїх замовлень в одному місці. З впровадженням роботи системи клієнти повинні отримати, можна сказати, цілодобову професійну підтримку. Кожному клієнту буде створено особистий кабінет, у якому зберігається уся історія замовлень та котрий є абсолютно конфіденційним. Клієнт у будь-який момент може побачити наявність товару на складах у Львові та Києві, а за його відсутності на даний момент, побачити терміни доставки на склади “Керама Маркет” в Україні. Завантажити прайс листи, каталоги, сертифікати, фотографії, технічні характеристики, залишити замовлення, навіть в неробочий час, та бути впевненим, що товар буде зарезервовано за ним, та саме за його індивідуальними цінами. Мета роботи полягає в розробці проєкту інформаційної системи партнерської співпраці підприємства «Керама Маркет». В ході роботи було виявлено такі завдання: • Проаналізувати літературні джерела, спланувати основні етапи розвитку для вирішення проблеми, проаналізувати ринок конкурентів та аналоги. • Здійснити системний аналіз предметної області, спроєктувати UML діаграми для проєкту. • Сформулювати та проаналізувати проєктні вимоги, визначити обсяг проєкту, побудувати концептуальну модель ІС. • Описати процес виконання проєкту. • Здійснити контрольний приклад ІС • Здійснити завершення проєкту з представленням результатів. Об’єкт дослідження – наявні системи для гуртових продажів та методи реалізації веб-застосунків . Предмет дослідження – методи та засоби розроблення проєкту інформаційної системи партнерської співпраці підприємства «Керама Маркет». Ключові слова: проєкт, інформаційна система, OLAP системи, веб-застосунки. Перелік використаних літературних джерел. 1. «КЕРАМА МАРКЕТ». – Режим доступу до ресурсу: https://ceramamarket.com/pro_nas 2. Інформаційні системи і технології на підприємствах .OLAP-системи. – Режим доступу до ресурсу: https://westudents.com.ua/glavy/27272-OLAP-sistemi.html