Розроблення інформаційної системи з документообігу для адвокатського обєднання

Автор: Коцюба Віталій Сергійович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Системне проектування
Інститут: Інститут комп'ютерних наук та інформаційних технологій
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Коцюба В.С., Колесник К.К. (керівник). Розроблення інформаційної системи з документообігу для адвокатського обєднання. - Національний університет «Львівська Політехніка», Львів, 2021. Документообіг організації – це сукупність взаємопов’язаних процедур, що забезпечують рух документів в організації з моменту їх створення чи надходження і до завершення використання чи відправки. Останнім часом все більше підприємств стикаються з проблемою поліпшення керованості компанії: поліпшення контролю та прискорення бізнес-процесів, поліпшення можливості їх відстеження, оптимізація робочого часу, економія трудовитрат, підвищення продуктивності праці і так далі. Єдиним способом реалізації подібних завдань є впровадження автоматизованої системи. Застосування сучасних інформаційних технологій має важливе значення для оптимізації внутрішніх процесів організації, оперативного доведення інформації до виконавців, поліпшення взаємодії підрозділів та окремих виконавців у процесі роботи з документами, контролю виконання документів і доручень, пошуку інформації та визначення стадії виконання документів та їх місцезнаходження, тобто, в кінцевому рахунку, сприяє більш оперативному і якісному вирішенню питань, яким присвячені документи. Головне при цьому – поліпшення взаємодії всіх підрозділів організації, підвищення керованості, а також досягнення більш високої оперативності в роботі. Мета даної Магістерської Кваліфікаційної роботи – це реалізувати програмний продукт, а саме створити систему, яка дозволить адвокатам та юристам в автоматичному режимі відслідковувати стан справ до яких вони причетні, прискорити документообіг між різними установами та підприємствами до яких вони причетні, сповіщати їх про призначенні засідання з їх участю, відслідковувати статус судових вимог, які були висунуті. Завдання: ?Проаналізувати теоретичну частину, яка стосується історії виникнення гіпотези, алгоритму, які висунуті можливості реалізації та методи обрахунку доказу гіпотези; ?Забезпечити можливість автоматично знаходити дані про перебіг судових процесів. ?Автоматично наповнювати базу даних інформацією, що пов’язана з перебігом судового процесу. ?Відслідковувати статус задоволення судом позовних вимог, можливість подання апеляції та статус виконання рішень суду. ?Сповіщувати адвокатів про статус перебігу проваджень та дії, які необхідно вжити. ?Автоматично формувати вихідні документи, необхідні для ведення судового провадження ?Оцінювати рівень оплати працівника на основі успішно виконаних завдань. Об’єкт дослідження: ?CRM-системи, системи документообігу, системи для взаємодії з відкритими державними даними. ?Способи організації робочих процесів всередині організації, для збільшення ефективності роботи працівників. ?Способи обробки та формування документів та об’єктів даних. Предметом дослідження є методи практичної реалізації для системи автоматизованого документообігу, методи для створення інформаційної частини системи для збереження даних про угоди, судові справи, клієнтів, користувачів та інших складових судових процесів. Магістерська кваліфікаційна робота містить 104 сторінок, 5 таблиць, 36 рисунків, список використаних джерел з 19 найменувань, 6 додатків. Ключові слова: документообіг, автоматизація документообігу, база даних, система, програмний продукт.