«Використання технології доповненої реальності при розробці рекламної продукції»

Автор: Микіч Ольга Романівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Комп'ютерні технології та системи видавничо-поліграфічних виробництв
Інститут: Інститут комп'ютерних наук та інформаційних технологій
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Під час написання магістерської кваліфікаційної роботи було оглянуто концепцію доповненої реальності у рекламній сфері. У результаті виконання цієї роботи реалізована AR-технологія, яка інтегрується із рекламною продукцією з метою популяризації рекламованого продукту. Вихідний продукт – AR-застосунок для ознайомлення з інформацією про кафедру ІТВС. Пояснювальна записка сформована з переліку умовних скорочень, вступу, основної та економічної частин, висновків, списку використаних літературних джерел та додатків. Основна частина налічує 5 розділів. У вступі коротко розглянуто суть технології доповненої реальності, сформовано мету, актуальність, об’єкт, предмет, задачі дослідження та практичну цінність. Щодо основної частини, то у першому розділі продовжено ознайомлення з AR-технологією, наведено статистику розподілу її користувачів за різними критеріями, сформовано постановку задачі. У другому розділі розглянуто способи реалізації, види розпізнавання об’єктів доповненої реальності та короткий огляд кожного виду. Виділено основні ланки AR розвитку та оглянуто найвагоміші вклади вчених в розвиток цієї технології. Третій розділ має інформацію про системний аналіз: побудовано дерева проблем та цілей. Проаналізовано та вибрано методи, алгоритми та засоби розробки доповненої реальності. Четвертий розділ ознайомлює із всіма етапами реалізації AR-застосунка. Життєвий цикл - каскадний, включає такі етапи як: вибір концепції доповненої реальності, визначення цільової аудиторії, дослідження ринку, визначення функцій AR-продукції, проєктування AR-застосунку, проєктування графічного інтерфейсу, розробка 3D-моделі для AR-використання, створення проєкту в Unity із застосуванням плагіна Vuforia SDK. Кожен з цих етапів детально розглянутий та, як результат, містить інформацію щодо розробленого застосунка на кожному з цих етапів. У п’ятому розділі детально розглянуто, які існують вимоги до обладнання при створенні AR-застосунку на ПК, вказані інструкції до користувача та експериментально досліджено роботу застосунку. Шостий розділ містить економічну характеристику розробки AR-застосунку із взаємодією з рекламною продукцією. Проведено розрахунок витрат на розробку та впровадження проєктного рішення. Табличним методом визначення комплексного показника якості показано перевагу створеного застосунку щодо аналога. Доведено доцільність реалізації AR-продукту. Завершуючи пояснювальну записку, наведено аргументовані висновки роботи, перелік посилань та додатки. Перелік посилань налічує 20 одиниць літературних джерел. Загальний обсяг – 113 сторінок. Робота налічує 49 рисунків, 9 таблиць, 8 формул та 3 додатки.