«Редизайн сайту на основі досліджень аудиторії для її розширення та росту прибутку бізнесу»

Автор: Сильвестер Соломія Тарасівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Комп'ютерні технології та системи видавничо-поліграфічних виробництв
Інститут: Інститут комп'ютерних наук та інформаційних технологій
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: У науковій роботі обгрунтовано технології редизайну сайту, користувацького досвіду та сприйняття користувачами інтерфейсів, наведено план редизайну та вирішення технічних проблем. Ключові слова: редизайн, UX (user experience), UI (user interface), цільова аудиторія, дизайн мислення, процес подвійного діаманту, бізнес-орієнтований дизайн, структура сайту, емпатія, user story, user flow, wireframing, прототипування, plugin. Вступ. Редизайн сайтів (інтерфейсів) стає невід’ємною частиною дизайну та діджитал індустрії. З швидкими змінами у світі технологій приходить новий дизайн та тенденції, які впливають на аудиторію та бізнес. Зауважимо, що потреби користувачів змінюються з роками, в більшості це негативно вплииває на будь-який продукт. З метою кращої взаємодії користувачів з інтерфейсом я розгляну основні етапи дослідження аудиторії, технічні помилки продукту та етапи редизайну для покращення бізнесу. Основна частина. Редизайн – це модифікація графічного і структурно-функціональних складових вже існуючого сайту чи програмного продукту з ціллю підвищення прибутку. Реалізація редизайну інтерфейсів відбувається за допомогою процесів дизайну мислення, процесу подвійного діаманту, прорахунок історії користувача, шлях користувача по інтерфейсу, прототипування та тестування. Дослідивши сайт масмаркетної продукції Zara, я визначила широкий спектр технічних проблем, які перешкоджають ефективному використанню інтерфейсу користувачем. Етапи редизайну інтерфейсу Визначення цільової аудиторії. Для редизайну сайту необхідно визначити які користувачі ним користуються зараз і якого нового користувача за допомогою редизайну ми зможемо залучити. Варто акцентувати увагу на: вік, демографічний фактор, точки болі, професія, особисте життя та рівень володіння технікою. Мета редизайну. Важливо створити оновлений дизайн продукту, щоб задовольнити потреби користувача, розширити аудиторію, посприяти росту бізнесу та досягнути купівлі продукції за три кліки шляху користувача. Вибір інструментарію для редиайну сайту. Одними з найкращих пратформ для створення інтерфейсів є: Adobe XD та Figma. Важливо зазначити, що платформа Figma має ширший спектр функціоналу над роботою інтерфейсів, також вона не потребує додаткових ресурсів чи вхідних файлів, оскільки має вбудовані плагіни для різної роботи з об’єктом (3D моделювання, ефекти, фото з можливістю редагування і тд.). Окрім основної програми Figma, для покращення аналітичної частини редизайну варто використати такі платформи як MindMap або Miro. Емпатія, визначення точок болі в аудиторії. Етап дослідження аудиторії на основі проявлення емпатії та визначення осноних болей у користувачів є одним з найважливіших етапів, оскільки вимагає найбільше часу та візуалізацію всіх проблем з якими стикається користувач під час перебуванні на сайті. Для цього варто застосувати процес проектування, орієнтований на користувача. Кожна фаза процесу проектування, орієнтованого на користувача, зосереджується на користувачах та їхніх потребах. Це ітераційний процес, який означає, що дизайнери знову і знову повертаються до певних етапів, щоб удосконалити свій дизайн і створити найкращий продукт для своїх передбачуваних та майбутніх користувачів. Визначення проблем функціоналу продукту. Для визначення та вирішення проблеми під час редизайну варто застосувати процес подвійний діамант. За допомогою аналізу користувачів у нас автоматично випливуть проблеми функціоналу, де варто відфільтрувати найважливіші, розробити рішення проблеми та створити вайрфрейм. Прототипування та тестування. На цьому етапі представляються вирішення всіх технічних та користувацьких проблем у вигляді прототипу, а саме каркасу сайту. Для представлення цільної структури продукту з вирішеними проблемами, висвітлю його у вигляді прототипу, що дозволить цільовій аудиторії чи фокус групі, протестувати готовий продукт не запускаючи його на загальний розгляд.